eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › prasa
  • Najczęściej cytowane media XII 2007

    Najczęściej cytowane media XII 2007

    01:07 08.02.2008

    TVN24 była najczęściej cytowaną stacją telewizyjną w grudniu - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Na czele całego zestawienia znajduje się "Dziennik", a najczęściej cytowanym artykułem jest publikacja z dziennika "Polska". Od 1 do 31 grudnia na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Tygodniki opinii: Polityka na czele

    Tygodniki opinii: Polityka na czele

    02:38 20.01.2008

    Newsweek był jedynym tygodnikiem opinii w listopadzie 2007 r., który zanotował wzrost sprzedaży w porównaniu z listopadem 2006 r. - wynika z danych ZKDP. Polityka w listopadzie 2007 r. miała sprzedaż na poziomie 158 510 egz., co oznacza spadek o 1,79 proc. w porównaniu z listopadem 2006 r. Na drugim miejscu znalazł się Newsweek Polska z 145 099 ... WIĘCEJ

    Tematy: tygodniki opinii, prasa, czasopisma, czytelnictwo czasopism
  • Najczęściej cytowane media XI 2007

    Najczęściej cytowane media XI 2007

    11:09 12.01.2008

    W listopadowym raporcie Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" zwycięstwo należy do "Dziennika". "Polska" dogoniła peleton, a stacje radiowe - RMF FM i Radio ZET - były częściej cytowane przez inne media niż TVN24. Od 1 do 30 listopada na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 7993 ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Reklama w prasie XI 2007

    Reklama w prasie XI 2007

    11:55 05.01.2008

    Wpływy reklamowe dzienników wzrosły w listopadzie 2007 roku o 12,57 proc. w porównaniu z listopadem 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor. Najwięcej na reklamach w listopadzie 2007 roku zarobiła Gazeta Wyborcza, której wpływy kształtowały się na poziomie 91,98 mln zł i były o 15,19 proc. większe niż w listopadzie 2006 roku. Trzy razy mniej ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Magazyny dla kobiet IX 2007

    Magazyny dla kobiet IX 2007

    11:55 13.12.2007

    Twój Styl miał największy wzrost sprzedaży we wrześniu 2007 r. wśród miesięczników ekskluzywnych dla kobiet, Największy spadek odnotował Glamour - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Największą sprzedaż odnotował Twój Styl - 303 666 egz. - to o 32,48 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2006. Na drugim miejscu jest ... WIĘCEJ

    Tematy: magazyny dla kobiet, Twój Styl, magazyny, Joy
  • Najczęściej cytowane media X 2007

    Najczęściej cytowane media X 2007

    01:33 03.12.2007

    W październiku pojawiła się poważna konkurencja dla czołowych dzienników - nowa gazeta "Polska" od razu zajęła szóste miejsce w raporcie Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Od ścisłej czołówki dzielą ją tygodniki. Od 1 do 31 października na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 8162 ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • ZKDP: Głos Wielkopolski odnotował wzrost sprzedaży

    ZKDP: Głos Wielkopolski odnotował wzrost sprzedaży

    00:16 10.11.2007

    Tylko jednemu tytułowi spośród dziesięciu największych dzienników regionalnych wzrosła we wrześniu sprzedaż. Ilość sprzedanych egzemplarzy Głosu Wielkopolskiego podniosła się o 62,88 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Najczęściej czytanym dziennikiem regionalnym pozostaje Dziennik Zachodni (86 391 egz., spadek o 12,19 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • Najczęściej cytowane media IX 2007

    Najczęściej cytowane media IX 2007

    11:54 06.11.2007

    Zaskakujący wynik w czołówce najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce": Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza były o włos od zwycięstwa ex aequo. Wysoko w zestawieniu znalazła się stacja TVN24, która wyprzedziła tygodnik Newsweek. Najbardziej opiniotwórczą stacją radiową jest RMF FM, a ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Reklama w prasie I-IX 2007

    Reklama w prasie I-IX 2007

    02:49 03.11.2007

    Tygodnik Wprost miał największe wpływy reklamowe we wrześniu 2007 roku spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc. większe wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Najczęściej cytowane media VIII 2007

    Najczęściej cytowane media VIII 2007

    00:08 01.10.2007

    Sierpniowe zestawienie "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowane przez IMM, nie przyniosło zmian liderów wśród tytułów prasowych, stacji telewizyjnych i portali internetowych. Zaskoczeniem były kolejne wysokie wyniki tygodnika Wprost oraz wysoka liczba cytowań tygodnika Newsweek. Instytut Monitorowania Mediów opracował ranking na ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20 21 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: