eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › prasa
  • Reklama w prasie VIII 2007

    Reklama w prasie VIII 2007

    00:23 29.09.2007

    Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 proc. Druga pozycja przypadła ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Najczęściej cytowane media VII 2007

    Najczęściej cytowane media VII 2007

    02:11 30.08.2007

    Zmiany liderów wśród tytułów prasowych i stacji radiowych, rekordowa liczba powołań na wiadomości podawane w mediach, zaskakujące wyniki tygodnika Wprost i Naszego Dziennika - takie wydarzenia przynosi lipcowy ranking "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowany przez IMM. Od 1 do 31 lipca na potrzeby raportu Instytut Monitorowania ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Reklama w prasie VII 2007

    Reklama w prasie VII 2007

    01:43 29.08.2007

    Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 proc. Druga pozycja przypadła ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Rzeczpospolita - ulubiony dziennik menedżera

    Rzeczpospolita - ulubiony dziennik menedżera

    01:04 01.08.2007

    Rzeczpospolita jest najchętniej wybieranym tytułem przez menedżerów wyższego szczebla - wynika z czerwcowych badań przeprowadzonych przez SMG/KRC na zlecenie Presspubliki. Badania przeprowadzono wśród prezesów, dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za finanse w polskich firmach. W grupie tej czytelnictwo Rzepy sięga 47 proc.‚ a drugiej w ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • Gazety online: rośnie czytelnictwo w USA

    Gazety online: rośnie czytelnictwo w USA

    01:04 30.07.2007

    Popularność serwisów internetowych amerykańskich gazet rośnie w imponującym tempie. W II kwartale tego roku - zanotowały one rekordową liczbę odwiedzin - 59 mln. To ponad 7 proc. wzrost w porównaniu do tego samego okresu w 2006 r. - informuje Nielsen/NetRatings. W czasie II kwartału internauci odwiedzający strony gazet wygenerowali niemal 2,7 mld ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • Najczęściej cytowane media VI 2007

    Najczęściej cytowane media VI 2007

    00:09 27.07.2007

    Czerwcowy ranking "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" opracowany przez IMM, nie przynosi zmian w ścisłej czołówce. Na prowadzeniu nadal jest Rzeczpospolita, zaraz za nią uplasowały się Gazeta Wyborcza i Dziennik. Zaskoczeniem jest natomiast wysoka, szósta pozycja, Faktu. W zestawieniu znalazły się aż trzy stacje radiowe - RMF FM, Radio ZET ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Reklama w prasie I-VI 2007

    Reklama w prasie I-VI 2007

    00:07 27.07.2007

    Tygodniki opinii - Wprost, Polityka i Newsweek - zarobiły w I półroczu br. na reklamach najwięcej spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach w I półroczu br. 55,48 mln zł. Pismo miało o 7,39 proc. mniejsze wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa

    Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa

    00:46 19.07.2007

    Gazeta Wyborcza miała najwyższy poziom czytelnictwa, spośród wszystkich dzienników - wynika z danych (za okres grudzień 2006 - maj 2007 r.) PBC przygotowanych przez instytut MillwardBrown SMG/KRC. Gazeta Wyborcza miała w tym okresie czytelnictwo na poziomie 20,05 proc., Fakt - 19,2 proc., Super Express - 9,06 proc., Metro - 8,36 proc., Dziennik - ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • ZKDP: Dziennik Zachodni na czele

    ZKDP: Dziennik Zachodni na czele

    11:12 15.07.2007

    Dziennik Zachodni był najchętniej kupowanym dziennikiem regionalnym w maju br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Jak pokazują dane ZKDP opublikowane przez Press w wydaniu internetowym, liderem zostaje Dziennik Zachodni, którego średnia sprzedaż wynosiła w maju br. 86 170 egz. (spadek o 7 proc. w porównaniu z analogicznym ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • ZKDP: Rzeczpospolita traci czytelników

    ZKDP: Rzeczpospolita traci czytelników

    01:07 08.07.2007

    Największe dzienniki zanotowały w maju 2007 r. spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Średnia sprzedaż Faktu w maju 2007 roku kształtowała się na poziomie 502 222 egz. Gazeta zanotowała spadek w porównaniu z majem 2006 roku o 2,11 proc. Gazeta Wyborcza ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 21 22 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: