eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Nie daj się oskubać
  • Popularni rzecznicy praw konsumenta

    Popularni rzecznicy praw konsumenta

    12:07 05.12.2007

    ... albo instytucji zajmującej się ochroną konsumentów. Dlatego już po raz trzeci Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi kampanię, która ma na celu zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie ich praw i możliwości obrony przez rzeczników konsumentów. Od 1 do 15 grudnia bilbordy z hasłem „Nie daj się oskubać”, promujące instytucję rzecznika ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa konsumentów, prawa konsumenta, ochrona konsumentów, UOKiK
  • Nie daj się oskubać

    Nie daj się oskubać

    00:57 03.04.2007

    ... konsumentów. 1400 billboardów z hasłem "Nie daj się oskubać" można zobaczyć w największych miastach, przy trasach wjazdowych i wyjazdowych, centrach handlowych oraz w okolicach szkół i uczelni. Kolejna kampania UOKiK przypomina słabszym uczestnikom rynku, że w sporze z nieuczciwym przedsiębiorcą nie są sami. Zgodnie z obowiązującym prawem ... WIĘCEJ

    Tematy: Nie daj się oskubać, prawa konsumentów, rzecznik konsumentów, UOKiK
  • Prawa konsumenta: nie daj się oskubać

    Prawa konsumenta: nie daj się oskubać

    00:45 16.12.2005

    ... i niewłaściwie wybrać produkty. Warto wówczas pamiętać, jakie prawa nam przysługują. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakończył właśnie ogólnopolską akcję informacyjną "Nie daj się oskubać". Celem dwutygodniowej kampanii było przede wszystkim dotarcie do konsumentów z informacją, że bezpłatną pomoc w dochodzeniu swoich praw uzyskają u 364 ... WIĘCEJ

    Tematy: Nie daj się oskubać, prawa konsumentów, rzecznik konsumentów, konsument
  • Nie daj się oskubać

    Nie daj się oskubać

    13:17 01.12.2005

    ... pod hasłem „Nie daj się oskubać” ma na celu trwałe zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie ich praw i możliwości obrony przez instytucję rzecznika konsumentów. Tym bardziej, że jest ona bardzo skuteczna. Jak wynika z raportu miejskiego rzecznika konsumentów w Warszawie w 2004 roku 70 proc. interwencji zakończyło się pomyślnie dla ... WIĘCEJ

    Tematy: Nie daj się oskubać, prawa konsumentów, rzecznik konsumentów, konsument


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: