eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing internetowy
  • ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    00:23 02.02.2016

    W Polsce już niemal połowa reklamodawców uważa programmatic za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Kluczowe pojęcia dotyczące reklamy osobistej takie jak RTB, SSP i DSP zna dziś niemal każdy marketer. Branża reklamowa jednak stale się zmienia i pojawiają się kolejne terminy oraz sposoby, które skuteczniej pozwalają na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy
  • W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    12:53 08.12.2015

    Marketing w mediach społecznościowych to bułka z masłem? Niekoniecznie! A nawet z całą pewnością tak ... , co zrobić, żeby angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z pomocy sprawdzonej agencji, dla której nie ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, portale społecznościowe, działania marketingowe, marketing internetowy
  • E-mail marketing w Polsce 2015

    E-mail marketing w Polsce 2015

    10:42 05.11.2015

    ... na zestawienie bieżących wyników z historycznymi i tym samym na określenie potrzeb rynku oraz kierunków, którymi podąża e-mail marketing. Autorzy badania pytali m.in., w jaki sposób wykorzystują e-mail marketing osoby pracujące w działach marketingu, PR, dyrektorzy i właścicieli firm. Pytano również, jak te same działania postrzegają prywatni ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • Personalizacja - broń obosieczna

    Personalizacja - broń obosieczna

    12:51 26.10.2015

    Personalizowane jest już niemal wszystko: od produktów i ich opakowań, przez e-mailingi, aż po wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Pomimo swych niewątpliwych walorów, istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama osobista, personalizacja, programmatic, reklama online
  • Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów

    Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów

    13:46 19.10.2015

    ... w kampaniach wzrosty oscylują w granicach od 20 proc. do nawet 120 proc. Otwieramy nową epokę, jeśli chodzi o reklamę w Internecie: Big Data Marketing. Kończy się era masowych ataków reklamowych i strzelania na oślep, gdzie popadnie, a nóż widelec przypadkiem trafi się jakiegoś internautę – tłumaczy Łukasz ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, analiza danych, reklama online, marketing internetowy
  • Przyszłość analityki w omnichannel

    Przyszłość analityki w omnichannel

    11:30 05.08.2015

    ... podjęta. Marketerzy docierają do klienta różnymi kanałami komunikacji, jak np. poprzez działania SEO, PPC, display, RTB, e-mail, social media, content marketing, afiliację, aplikacje rabatowe, a także za pośrednictwem telewizji, radia i działań out-doorowych, które składają się na omnichannel. Przed marketerami stoją więc dwa ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, marketing internetowy, omnichannel, sprzedaż online
  • Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć

    Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć

    09:11 14.07.2015

    ... z hurtowni do klienta finalnego. 3. Wybór powierzchni magazynowej Mając sklep internetowy, sprzedajesz online, jednak musisz posiadać miejsce, gdzie bezpiecznie przechowasz swój ... np. tworząc grafiki do mediów społecznościowych lub do kampanii Google AdWords. 5. Marketing przede wszystkim! W przypadku sklepu internetowego walka o klienta nie różni ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, reklama sklepu internetowego, marketing internetowy, założenie sklepu internetowego
  • Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?

    Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?

    00:59 05.07.2015

    Uruchomienie sklepu internetowego wcale nie jest trudnym zadaniem. Kwestie techniczne zwykle wykonuje zewnętrzna firma, a właściciele dbają o wyposażenie i logistykę sklepu. Wielu firmom wydaje się, że szeroka oferta i ładna szata graficzna przyciągną klienta i zagwarantują powodzenie biznesu. Nic bardziej mylnego. Aby wykreować zarabiającą na ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, reklama sklepu internetowego, marketing internetowy, Google AdWords
  • 5 grzechów głównych w e-marketingu

    5 grzechów głównych w e-marketingu

    00:46 23.05.2015

    Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna, jeśli firmy popełnią poważne błędy. Ich skutkiem może być utrata klientów. Jakich błędów unikać? Pozyskanie nowego klienta kosztuje 6 razy więcej niż utrzymanie stałego. Wiele firm popełnia ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie
  • SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć

    SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć

    00:20 08.05.2015

    ... należy czekać od 3 do nawet 6 miesięcy. Przed rozpoczęciem działań pozycjonerskich dobrze jest stronę najpierw zoptymalizować. 2. SEM SEM, czyli Search Engine Marketing, to wszystkie działania e-marketingowe, podejmowane w celu jak najlepszego wypromowania danej strony w wyszukiwarce. Mało tego – strona powinna pojawiać się wysoko w wynikach ... WIĘCEJ

    Tematy: SEO, SEM, pozycjonowanie, pozycjonowanie strony www

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: