eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marka
  • Kreowanie marki w polskich realiach

    Kreowanie marki w polskich realiach

    10:40 21.12.2009

    ... ́ć, i to ciężko. Grzechy nasze powszednie Niby wiadomo powszechnie – liczy się konsekwencja, spójność i przede wszystkich pomysł na markę. Tymczasem marka w polskich realiach budowana jest najczęściej przez pryzmat napompowanych budżetów reklamowych. Kampanie, przez swoją intensywność, sprawiają, że w oczach opinii, a zwłaszcza ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki
  • Marka regionu: warto kreować

    Marka regionu: warto kreować

    13:53 17.12.2009

    ... ? Ta niezwykła moc, która przyciąga nas do danego miejsca, to właśnie marka. Siłą dobrej marki jest nieuchwytny klimat emocjonalny. Natomiast skutkami istnienia marki ... o tym jak najwięcej ludzi – czyli te działania wypromować. Marka to inwestycja Trzeba pamiętać, że marka to inwestycja. Inwestując w markę, inwestuje się w przyszłość regionu, w jego ... WIĘCEJ

    Tematy: marka regionu, marka miasta, kreowanie marki, marka
  • Kampanie reklamowe czerpią z życia

    Kampanie reklamowe czerpią z życia

    12:45 23.09.2009

    ... mają wpływ na to, jak ludzie żyją i na to, jakie marki wybierają? Marka w naszych czasach nie ma łatwego życia. Jeszcze 50 lat temu wystarczyło kilka kolorowych ... . Styl, który nam, klientom się spodoba i to bez znaczenia, czy w tym, co pokazuje marka, odnajdziemy siebie czy też będziemy aspirować do tego, co pokazuje. Jeśli mamy kupować produkty ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, budowanie świadomości marki
  • Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy

    Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy

    14:11 03.08.2009

    ... funkcji sprawdzają się PR-owcy), do którego obowiązków należeć będzie również moderowanie dyskusji, obsługa skrzynki pytań oraz ich publikacja. Aby nowa marka dobrze się kojarzyła, powinna występować w odpowiednim otoczeniu, dlatego warto wynajmować powierzchnię reklamową na stronach internetowych, cieszących się popularnością KONKRETNEJ grupy ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie wizerunku marki, kreowanie marki, marki, marka
  • Marka wysokiej reputacji 2009

    Marka wysokiej reputacji 2009

    00:55 21.06.2009

    ... . Marką Najwyższej Reputacji w Polsce ponownie została telewizja TVN. Zdobyła ona dodatkowo nagrodę specjalną w kategorii "Marka Najbardziej Zaangażowana Społecznie". Nagrodę specjalną zdobyła również marka E. Wedel, nagrodzona jako „Najbardziej Polecana Marka”. W rankingu ogólnym E. Wedel uplasował się na drugim miejscu, tuż za TVN. W kategorii ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, marki, marka, PremiumBrand
  • Marki godne zaufania 2009

    Marki godne zaufania 2009

    08:42 07.05.2009

    ... w kategorii telefon komórkowy i kosmetyki do pielęgnacji skóry we wszystkich 16 krajach. Marka Visa zwyciężyła w kategorii karta kredytowa w 14 krajach, a marka Canon w kategorii aparat fotograficzny/kamera w 13 krajach. W kategorii płatki śniadaniowe marka Kellogg’s wygrała w 10 krajach. We wszystkich 16 krajach objętych badaniem European Trusted ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands
  • Marka i wizerunek kraju 2008

    Marka i wizerunek kraju 2008

    14:01 16.12.2008

    Polska awansowała w rankingu Country Brand Index 2008 wskazującego kraje, które mogą poszczycić się najlepszą marką. Zaledwie w 2007 roku nasz kraj zadebiutował w wynikach badania jako "Wschodząca gwiazda", a już w tegorocznej edycji przesunął się do kategorii krajów "Wartych swojej ceny" zajmując wysokie, piąte miejsce i wyprzedzając takie kraje ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, marka dla Polski
  • Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    13:53 12.08.2008

    ... ... to marzenie większości brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki ... zmiany na rynku. Historia F1 to kolejne sezony startów kierowców. Twoja marka ma historię odmierzaną w kampaniach reklamowych. Kolejna zmiana społeczna, gospodarcza ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki
  • Pozycjonowanie marki - koncept

    Pozycjonowanie marki - koncept

    13:44 23.07.2008

    ... i zrozumiały dla konsumenta opis marki odnoszący się do potrzeb konsumenckich i osadzony w cechach funkcjonalnych produktów (definiuje czym i po co jest nasza marka), jest podstawą tworzenia planów aktywności marketingowej dla marki, które powinny realizować ideę zawartą w koncepcie strategicznym (umożliwia uzyskanie synergii działań marketingowych ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, komunikacja marketingowa, pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    13:18 07.05.2008

    ... w tej sytuacji o zrozumienie wszystkich uwarunkowań i niuansów oraz jasną wizję rozwoju. Jedna marka może być budowana na różnych fundamentach i rozwijana w zupełnie różnych kierunkach w ... nieco leniwego świata natury, w nim czuje się bezpiecznie i spokojnie. Żubr to marka, która daje im takie właśnie poczucie i dodaje do tego lekki posmak ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: