eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarka

marka - wiadomości i porady tematyczne

  • Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?

    Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?

    14:36 08.10.2019

    ... poziomie niuansów. Tak naprawdę liczy się więc przede wszystkim marka – nie znaczek, tylko marka i wszystko co marka sobą komunikuje. Jeżeli chcemy żeby nasz produkt dobrze się ... auto czy komputer ze względu na markę. Ba, wielu powie szczerze, że marka nie bardzo ich obchodzi! Baudrillard doskonale to rozumiał. Dlatego mówił nie o „marce” a o „znaku ...

    Tematy: marka, postrzeganie marki, jak podwyższyć sprzedaż, decyzje zakupowe
  • Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    13:50 30.04.2019

    ... tych elementów może mieć istotnie znaczenie przy wejściu na rynek. Ważne, aby nowa marka była nowatorska i wzbudzała zainteresowanie. Dobry produkt w dobie wysokiej konkurencyjności i ... niego odpowiednią narrację. Wyjątkową historię, z którą mogą utożsamiać się przyszli klienci. Marka, która dopiero rozpoczyna działalność, lub funkcjonuje na rynku od ...

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej

    Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej

    00:44 02.04.2018

    ... , wizytówkach, logo i innych materiałach, którymi będziemy się identyfikować jako marka? Slogan: czy posiadamy jedno zdanie, które najlepiej określałoby naszą markę? Czy ... . Poruszające cały wachlarz emocji od śmiechu, radości, zachwytu po zdumienie i smutek. Marka osobista również musi opowiadać historię. Co jest w nas wyjątkowego? W czym ...

    Tematy: social media, wizerunek w sieci, budowanie wizerunku, marka osobista
  • Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    11:38 17.02.2017

    ... swoje interakcje z marką w świecie „rzeczywistym”, jak i cyfrowym), którzy spontanicznie mieli wskazać swoje ulubione organizacje. Pod uwagę wzięto 5 kategorii, w których każda marka mogła zdobyć maksymalnie 10 punktów - w zależności od tego jak bardzo jest: Rozrywkowa: Przyciąga uwagę w atrakcyjny sposób, Dostosowana: Pomaga znaleźć odpowiednie ...

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki
  • Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?

    Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?

    11:37 26.10.2015

    Jak w wynika z badania zrealizowanego przez Opineo.pl, do pisania opinii polscy konsumenci zasiadają przeważnie wieczorem. Ich wypowiedzi mają do nawet 20 tysięcy znaków, a główną motywacją do ich sformułowania są przeważnie prośby ze strony kupującego. Zarówno w przypadku negatywnych, jak i pozytywnych komentarzy, główną intencją piszących jest - ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, zachowania konsumentów
  • Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    00:23 05.04.2015

    Pozytywna opinia buduje, negatywna rujnuje. W tym stwierdzeniu nie ma nic odkrywczego. Brzmi jak truizm. Szczęśliwie polscy e-sprzedawcy wydają się zdawać z tego sprawę i wiedzieć, jak ważne jest zdanie klientów i jak można je wykorzystać w praktyce - wynika z ankiety przeprowadzonej przez serwis Opineo.pl Ankieta została przeprowadzona w lutym i ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    08:05 28.12.2014

    Pozytywna opinia klienta jest dla e-sprzedawcy niezwykle ważna - nic chyba nie buduje lepiej jego pozytywnego wizerunku. Z drugiej strony tym, co potrafi w skuteczny sposób zrujnować jego wizerunek jest niezadowolenie klientów. Negatywnym opiniom niemal zawsze towarzyszą silne emocje, a - jak powiedziała niegdyś Maya Angelou - "ludzie zapomną, co ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Nie ma sportu bez Facebooka?

    Nie ma sportu bez Facebooka?

    12:04 18.11.2014

    Tegoroczny Mundial zgromadził przez ekranami telewizorów tłumy fanów. Okazało się również, że wywołał niemałe zamieszanie w Internecie - w ciągu zaledwie czterech tygodni "ćwierkano" o nim 672 miliony razy - takiej aktywności w mediach społecznościowych nie zanotowano jeszcze nigdy. Podczas finałowej rozgrywki Niemcy - Argentyna na Facebooku ...

    Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook
  • Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?

    Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?

    01:22 10.10.2014

    ... wizerunku może wpłynąć na sukces rynkowy. Na początku lat 90., marka powoli, lecz nieuchronnie traciła udziały na rynku komputerowym. Aby lepiej zasygnalizować ... : Marka planuje rozszerzenie działalności na rynki narodowe lub międzynarodowe. Obecna marka hamuje rozwój biznesu na innych rynkach. Wielu klientów ma negatywne skojarzenia z brandem. Marka ...

    Tematy: rebranding, marka, marki, wizerunek marki
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    13:01 09.10.2014

    ... in Levi’s” to akcja stworzona przez legendę branży odzieżowej, w której fani dzielą się własnymi przeżyciami. 2. Twórczy blogerzy Jeszcze dalej poszła marka Deichmann, która użytkowników Internetu uczyniła współtwórcami kolekcji: 27-letnia blogerka modowa Veronica Ferraro sygnuje nazwiskiem najnowszą kolekcję butów. Wcześniej niemiecki potentat ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: