gry sieciowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Gry online a złośliwe oprogramowanie 2007
01:06 20.03.2008
... popularności, jaki osiągnęły w grudniu nowe szkodniki z klasy VirWare atakujące gry online. Wnioski Gry online już od dawna przestały być czymś niezwykłym. ... online i 5 do 6 trojanów co godzinę. Poziom zaawansowania nowej generacji szkodników atakujących gry jest porównywalny do poziomu wielofunkcyjnych trojanów wykorzystywanych do tworzenia sieci ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, wirusy, trojany -
Gry MMORPG: phisherzy atakują World of Warcraft
01:56 18.02.2008
... gdzie z kolei proszono o podanie już bardziej szczegółowych informacji – łącznie z odpowiedzią na tzw. „sekretne pytanie”. Ostatecznie użytkownicy wracali na oficjalną witrynę gry. Jednak oszuści, którzy dysponowali już kompletem danych, kradli w grze zdobyte złoto i inne wartościowe przedmioty. Uważny i świadomy Internauta mógł zapobiec kradzieży ...
Tematy: World of Warcraft, gry online, gry sieciowe, ataki typu phishing -
Gry online: socjotechnika jedną z metod kradzieży haseł
00:22 29.09.2007
... do tych informacji. Druga grupa trojanów modyfikuje %windir%\system32\drivers\etc\hosts. Plik ten zawiera adresy sieciowe serwerów o podanych nazwach. Jeżeli do pliku tego zostanie wprowadzony fałszywy adres serwera obsługującego grę, klient gry zostanie autoryzowany na serwerze szkodliwego użytkownika (któremu zostanie wysłane hasło) zamiast na ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, trojany, robaki -
Gry online coraz popularniejsze
01:42 29.07.2007
... . wzrost w porównaniu do maja 2006. Obie strony dostarczają mieszaninę gier strategicznych, quizów, gier zręcznościowych oraz gier planszowych, z czego puzzle oraz gry karciane są najczęściej wybierane przez użytkowników w obu przypadkach. Najszybciej rozwijającą się stroną o tematyce gier online była strona WildTangent Network, amerykańskiej ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, rynek gier -
Rośnie wartość rynku gier online
13:28 24.03.2007
Jak wynika z badań niezależnej firmy analitycznej Screen Digest, wartość rynku gier sieciowych sięgnęła jednego miliarda dolarów, do czego w głównej mierze przyczyniły się dwa tytuły: World of Warcraft i Second Life. Szacowana wartość rynku sieciowej rozrywki pochodzi przede wszystkim z opłat subskrypcyjnych. Dodatkowo, w grę wchodzą nieokreślone ...
Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe -
Rozwój rynku gier online
00:22 14.01.2007
Gracze komputerowi w dużym stopniu wpływają na koniunturę krajów azjatyckich. Analizy rynkowe wskazują na to, że dochód czerpany z miłośników gier online osiągnie wartość 6,8 miliarda USD w 2010 roku. Mieszkańcy krajów azjatyckich znani są z ponadprzeciętnego zamiłowania do gier komputerowych. Odkąd uruchomiono internetowe łącza szerokopasmowe w ...
Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe -
Gry internetowe łączą ludzi
00:03 15.10.2006
... lepszą komunikację, umożliwiają wymianę poglądów, interaktywną rozrywkę. Dzięki temu gry online coraz bardziej angażują i tworzą swego rodzaju społeczność, przyciągając i ... Interactive Entertainment. Aktywni gracze poświęcają średnio ponad pięć godzin tygodniowo na gry angażujące społeczność, natomiast młodzież - ponad siedem godzin. Mimo ...
Tematy: gry internetowe, społeczność internetowa, gry sieciowe, gry online -
Większe wydatki na rozrywkę
00:21 25.06.2005
... rosnąć w tempie 7,3% rocznie. Tym samym wpływy branży wzrosną z 1,3 bln USD w minionym roku do 1,8 bln w roku 2009. Motorem rozwoju branży będą gry sieciowe (wykorzystujące internet lub sieci bezprzewodowe), wypożyczanie filmów przez internet, dystrybucja muzyki w formatach cyfrowych, a także wzrost zapotrzebowania na treści dla telefonów ...
Tematy: rozrywka, wydatki na rozrywkę, gry sieciowe, sklepy muzyczne -
Router dla graczy
00:02 26.12.2004
... . Wyjątkowość routera D-Link DGL-4300 opiera się przede wszystkim na oprogramowaniu, które zostało fabrycznie skonfigurowane tak, by dać pakietom przesyłanym przez gry pierwszeństwo przed pakietami wysyłanymi przez inne aplikacje internetowe. Dzięki temu gracze mają mieć pewność zabawy bez "lagów" – jeśli łącze będzie ...
Tematy: GamerLounge 4300, D-Link, router, gry sieciowe -
26,5 tys. USD za wirtualną wyspę
00:03 25.12.2004
... gry sieciowej "Project Entropia", której waluta jest przez producenta wymieniana na prawdziwe pieniądze, została ... Calypso, którą kolonizują prowadzone przez graczy postaci. Posiadłość, na której mieszkają niespotykane w innych miejscach gry bestie, ma powierzchnię 6 tys. akrów. Jedną z jej atrakcji jest opuszczony zamek. Nabywcą jest 22-letni ...
Tematy: Zachurm Deathifier Emegen, David Storey, MindArk, gry sieciowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- cyberataki
- ataki hakerów
- phishing
- złośliwe oprogramowanie
- szkodliwe oprogramowanie
- trojany
- wirusy
- social media
- ataki internetowe
- dzieci
- ataki phishingowe
- giełda
- szkodliwe programy
- programy antywirusowe
- dostęp do internetu
- kradzież tożsamości
- robaki


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność