gry sieciowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Polscy gracze to nie tylko młodzież. Na znaczeniu zyskuje silver gaming
11:54 02.06.2020
... badanie Intela. Pewnym zaskoczeniem może być jednak to, jak dużą popularność gry zyskały sobie wśród osób 55+. Może to być efekt metamorfozy, której w ... i relaks Zdecydowana większość silver gamerów (72%) zgadza się ze stwierdzeniem, że „gry rozwijają zręczność i refleks”. Równie ważną motywacją są dla seniorów także poczucie odstresowania i relaks, ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Gry mobilne. Jak grają Polacy?
10:01 20.08.2019
... Mobile Institute. Informacje zawarte w raporcie „Esport w Polsce” potwierdzają, że Polacy w gry mobilne grają przeważnie w zaciszu mieszkania (44%). Co trzeci z badanych rozrywce ... również bardzo szerokie. W sklepach znajdziemy zarówno łamigłówki, gry logiczne, zręcznościowe, jak i RPG, gry akcji, np. Fortnite czy wyścigowe. W Google Play liderem ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Jacy są polscy gracze?
13:46 02.07.2019
... 55% grających internautów chętnie kupi produkt/usługę, aby otrzymać zniżkę lub kod na zakup gry. W gry najczęściej gra na PC, nie tylko solo Najpopularniejszym urządzeniem, z którego korzystają ... kilka razy w tygodniu (25%). Esport, czyli profesjonalne rozgrywki drużyn grających w gry, śledzi z kolei 39% graczy, z czego 24% robi to regularnie. Wśród ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Kim jest polski gracz i jakie gry online najchętniej wybiera?
09:10 13.08.2015
... na smartfonach/ tabletach (równo po 54 proc.). Odsetek pań grających w gry komputerowe wynosi 37 proc. Gry są domeną ludzi młodych. Wśród badanych w wieku od ... w badaniu gier grali w ciągu ostatniego roku. Okazało się, że internauci najchętniej wybierali gry wojenne (Battlefield) i sportowe (FIFA). O ile w przypadku gier wojennych popularniejsze były ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Rynek gier internetowych czekają wzrosty
12:47 12.10.2012
... nowej publikacji Roland Berger Strategy Consultants z serii think: act CONTENT "Casual Gaming". "Gry casual są prostymi grami, które pozwalają dostać się dużej liczbie osób ... gier, zależy w dużej mierze od dwóch czynników: od rodzaju gry i strategii firmy. Propozycja modelu opłat za gry o nazwie "freemium" jest tutaj dobrym przykładem: użytkownicy ...
Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe -
Szkodliwe oprogramowanie dla gier
11:20 14.06.2010
... przedmiotami i wirtualną gotówką, przy pomocy których mogą jeszcze bardziej rozwinąć swoje postacie online. Gracze, którzy inwestują dużo czasu i wysiłku w takie gry, mogą stworzyć niezwykle wartościowe awatary online. Te wirtualne kosztowności naturalnie stanowią pożądane przedmioty i mogą być sprzedawane za “prawdziwe” pieniądze. Szczególnie ...
Tematy: szkodliwe programy, wirusy, trojany, zagrożenia internetowe -
Phishing: ataki na graczy online
00:11 28.03.2010
... ostatnich 3-4 lat cyberprzestępcy uzyskali spore korzyści finansowe przy pomocy oszustw związanych z grami online, w szczególności wykorzystując konta, postacie oraz przedmioty z gry World of Warcraft”, powiedział Christian Funk, analityk wirusów z niemieckiego oddziału Kaspersky Lab, członek globalnego zespołu ds. badań i analiz (GReAT). „Konta ...
Tematy: ataki phishingowe, gry online, gry sieciowe, phishing -
Gry sieciowe najbardziej zagrożone przez wirusy
00:35 12.02.2010
... , a następnie ukrywając przed ofiarą swoją obecność, działają jak typowy keylogger rejestrując wszystkie znaki, które użytkownik wprowadza podczas logowania się do gry. Dane zdobyte w ten sposób sprzedawane są później za pośrednictwem internetowych serwisów aukcyjnych. Drugą pozycję w styczniowym raporcie przygotowanym przeze firmę ESET ...
Tematy: gry sieciowe, wirusy, trojany, zagrożenia internetowe -
Gry online: rośnie zagrożenie atakami
13:39 12.11.2008
... www.wor1dofwarcraft.com na pierwszy rzut oka przypominają adres oficjalnej strony gry World of Warcraft; jednakże obie witryny zawierają szkodliwe pliki. Aby ... spotykanych w świecie rzeczywistym. Pomimo intensywnych wysiłków podmiotów obsługujących programy sieciowe mających na celu wyeliminowanie działań kryminalnych z wirtualnych światów, stare ...
Tematy: gry online, ataki internetowe, phishing, oszustwa internetowe -
Gry online: 200 mln użytkowników w Azji
00:04 18.10.2008
comScore - firma specjalizująca się w badaniach cyfrowego świata, przedstawiła 14 października 2008 r. raport, dotyczący użytkowników gier online w regionie Azji Pacyfiku, oparty na danych zebranych przez comScore World Metrix Service. Raport wskazał, że 51% użytkowników Internetu z regionu Azja - Pacyfik odwiedziło w sierpniu 2008 r. strony z ...
Tematy: gry online, gry internetowe, gracze, gry sieciowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- cyberataki
- ataki hakerów
- phishing
- złośliwe oprogramowanie
- szkodliwe oprogramowanie
- trojany
- wirusy
- social media
- ataki internetowe
- dzieci
- ataki phishingowe
- giełda
- szkodliwe programy
- programy antywirusowe
- dostęp do internetu
- kradzież tożsamości
- robaki


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?