eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › decyzje zakupowe
  • E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka

    E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka

    12:06 16.01.2015

    ... poszczególnych produktów, ale wszelkie czynniki materialne – prowadzone promocje, akcje rabatowe czy po prostu koszty przesyłki. Te ostatnie znacząco wpływają na decyzje zakupowe ponad połowy ankietowanych polskich internautów. Klienci mają coraz większą świadomość własnych praw i, co za tym idzie, dostępnych możliwości, które regularnie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, e-handel, e-commerce, decyzje zakupowe
  • Polscy konsumenci cenią promocje

    Polscy konsumenci cenią promocje

    10:32 16.01.2015

    Rzesza Polaków, którzy deklarują, że zawsze chętnie korzystają z promocji jest obecnie mniejsza niż przed dwoma laty. Nie oznacza to jednak, że odwracamy się od działań promocyjnych. Wręcz przeciwnie - ciągle z nich korzystamy, ale cechuje nas bardziej świadome podejście. Formą promocji, którą polscy konsumenci cenią najbardziej jest obniżka ceny, ... WIĘCEJ

    Tematy: promocje, konsumenci, decyzje zakupowe, promocje cenowe
  • Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    08:05 28.12.2014

    ... przeprowadzone przez Obserwatorium Zarządzania w ramach Omnibusa PBS, 14.03.2014. Projektowanie dobrej pamięci Na drugim biegunie znajdują się dobre wspomnienia zakupowe, związane z uczuciem przyjemności, a nawet wdzięczności. Pozytywne doświadczenia sprawiają, że zadowolony klient chętnie wraca na kolejną transakcję, a nawet poleca usługę i sklep ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Zalando.pl najpopularniejszy w polskiej sieci

    Zalando.pl najpopularniejszy w polskiej sieci

    00:12 11.10.2014

    Zalando.pl jest obecnie najpopularniejszym w Polsce sklepem internetowym oferującym odzież – odwiedza go 9 proc. korzystających z sieci Polaków powyżej 15 roku życia, z czego 64 proc. to kobiety. Tak przynajmniej wynika z lipcowej edycji badania Megapanel PBI/Gemius. Zalando to największy w Europie sklep odzieżowy działający w sieci, obecny w ... WIĘCEJ

    Tematy: Zalando, badania internautów, decyzje zakupowe, zakupy Polaków
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    13:01 09.10.2014

    Zaprojektuj sobie Porsche, powiedz jak się bawisz i pracujesz w kultowych dżinsach, stwórz reklamę ulubionych chipsów, namów bank, by Cię promował, oceniaj i opiniuj do woli. Dzisiaj możesz to wszystko. Bo to czas prawdziwych użytkowników. Użytkownicy Internetu nie są już tylko biernymi odbiorcami informacji serwowanych przez media czy producentów ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Dzieci podejmują decyzje zakupowe

    Dzieci podejmują decyzje zakupowe

    01:10 29.08.2014

    ... na konsumpcję gospodarstw domowych nieustannie wzrasta. Rodzice zaś cieszą się kompetencjami swoich dzieci i coraz częściej zdają się na ich opinie i decyzje. Ale wróćmy do konsekwencji tego stanu rzeczy i do dzisiejszych dzieci i młodzieży jako konsumentów przyszłości. Jedno jest pewne: będziemy mieć do ... WIĘCEJ

    Tematy: dzieci, zakupy, decyzje zakupowe, konsumenci
  • Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    00:12 24.08.2014

    Klienci dysponując komputerami, urządzeniami mobilnymi oraz możliwością pójścia osobiście do sklepu, stają się coraz mniej przewidywalni dla marketerów. Z jednej strony już 50 proc. mieszkańców Europy Zachodniej i 24 proc. Polaków korzysta z tabletów i smartfonów podczas robienia zakupów, z drugiej zaś, zakupy o większej wartości robią w sklepach ... WIĘCEJ

    Tematy: ROPO, showrooming, zakupy, decyzje zakupowe
  • Opinie klientów nie do przecenienia

    Opinie klientów nie do przecenienia

    10:49 23.06.2014

    ... niesie ze sobą czytanie opinii? Sprawdziliśmy więc, po co są opinie potransakcyjne i jak w praktyce wykorzystać ich potencjał. 1. Opinie pomagają podejmować decyzje zakupowe. Na polskim rynku internetowym działa blisko 20 tysięcy sklepów. Co trzeci z nich oferuje akcesoria do domu i ogrodu, co piąty odzież ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, decyzje zakupowe, opinie o produkcie, opinie internautów
  • Opinie klientów lepsze niż reklama

    Opinie klientów lepsze niż reklama

    10:13 12.06.2014

    ... takim magicznym wyrazem może być "Polecam". To właśnie za nim płyną decyzje milionów konsumentów. Tak jest na świecie i tak jest również w naszym kraju ... jak on. Bardzo często te właśnie recenzje mają kluczowy wpływ na jego decyzje zakupowe ― podsumowuje Paweł Kucharzak. Według danych iPerceptions, 63% klientów jest bardziej skłonnych do ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań

    Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań

    00:26 01.06.2014

    ... na decyzje zakupowe rodziców liczy się nie tyle sama cena produktu, ile jego opakowanie. Według raportu „Miliardy złotych w rękach dzieci” (z maja 2013 r.), przygotowanego przez Polski Program Jakości Obsługi, aż 96 proc. posiadających dzieci Polaków przyznaje, że ich pociechy mają wpływ na decyzje zakupowe podejmowane ... WIĘCEJ

    Tematy: produkty dla dzieci, decyzje zakupowe, dzieci, działania marketingowe

poprzednia  

1 ... 10 ... 15 16 17 ... 23

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: