eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › decyzje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny

    Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny

    00:49 11.05.2014

    ... nie pokuszono się o przeprowadzenie na tak dużej próbie badawczej wywiadów pogłębionych z użytkownikami, a zarazem konsumentami o tym, jakie towarzyszą im emocje i zwyczaje zakupowe. Zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych stają się naszą codziennością. I nie chodzi tylko o drobne transakcje (gazeta, kosmetyk, płyta CD), ale o konkretne ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje konsumenckie, zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, badania konsumentów
  • Podświadome zakupy online

    Podświadome zakupy online

    00:35 01.05.2014

    ... założenia - 1/3 z nich przyznaje, że decyzje zakupowe podejmuje pod wpływem nastroju. Wraz z dynamicznym rozwojem e-commerce klient internetowy stał się wdzięcznym obiektem badań. Eksperci próbują odrzeć go z tajemnicy, analizując jego zwyczaje i preferencje, śledząc jego ścieżki zakupowe, monitorując transakcje, a nawet projektując jego zachowania ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje konsumenckie, zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, badania konsumentów
  • Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie

    Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie

    09:42 25.04.2014

    Co czwarty polski internauta przyznaje się do robienia zakupów spożywczych przez Internet - wynika z badania zrealizowanego przez Gemius dla e-Commerce Polska. To prawie dwa razy więcej niż przed rokiem i trzy razy więcej niż dwa lata temu. Najnowsze badania polskiego rynku e-commerce dobitnie pokazują, że zakupy spożywcze w sieci robi coraz ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy w sieci, zakupy przez internet, zakupy Polaków
  • Techniki finalizowania sprzedaży

    Techniki finalizowania sprzedaży

    10:11 19.02.2014

    Gdy zapytamy sprzedawców, jaką część prezentacji sprzedażowej uważają za najtrudniejszą, prawie każdy odpowie, że najtrudniejsze jest zakończenie. To podczas zamykania sprzedaży musisz w jakiś sposób sprawić, by klient dokonał u ciebie zakupu, i to właśnie na tym etapie większość sprzedawców zaczyna się denerwować tym, co ma powiedzieć. Ważne jest ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, sprzedaż, klienci, strategia sprzedaży
  • Czy galerie handlowe przegrają z e-commerce?

    Czy galerie handlowe przegrają z e-commerce?

    10:10 12.12.2013

    Jak co roku w grudniu, wpadamy w szał poszukiwania świątecznych prezentów. Pomimo rosnącej popularności e-commerce, wielu Polaków wybiera zakupy w centrach handlowych. Co więcej, ponad 1/3 traktuje je, jako ciekawą formę spędzenia wolnego czasu. Jak galerie handlowe powinny rywalizować o klienta ze sklepami internetowymi pokazuje raport „Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, zachowania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?

    Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?

    11:20 19.11.2013

    ... przede wszystkim wśród młodszych konsumentów, którzy są coraz bardziej wymagający i oczekują wysokiej jakości, ale nie chcą przepłacać, to ich zwyczaje zakupowe wyznaczają trendy i pokazują przyszłość handlu” – mówi Magdalena Frątczak, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych w CBRE. Robienie zakupów w najbliższej okolicy jest także wyraźnym ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, zachowania konsumentów, zakupy online, zakupy w sieci
  • Kupony rabatowe zdobywają polski rynek

    Kupony rabatowe zdobywają polski rynek

    10:05 07.11.2013

    ... . Ten ostatni posiada w swoim portfolio także markę Gilt - popularny outlet odzieżowy, którego sukces na rynek polski próbują przenieść takie kluby zakupowe, jak Złote Wyprzedaże, Limango czy Stilago. Wokół serwisów spółki skupiona jest aktywna społeczność “smartshopperów”, która wygenerowała w poprzednim roku ruch na ... WIĘCEJ

    Tematy: kupony rabatowe, programy lojalnościowe w Polsce, badania konsumentów, zakupy grupowe
  • Zakupy impulsowe przez Internet

    Zakupy impulsowe przez Internet

    09:32 29.10.2013

    ... Ci klienci decydują się działać pod wpływem chwili i co wpływa na ich decyzje? Zakupy pod wpływem impulsu Portal KodyRabatowe.pl zbadał zachowania klientów na podstawie ... e-klienci potrzebują około 7 dni. Dane te nie zaskakują. Znacznie łatwiej podejmujemy decyzje o zakupie nowych ubrań, kosmetyków czy okazjonalnej książki niż sprzętu RTV lub AGD ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupu impulsowe, zakupy, zakupy w sieci, zakupy przez internet
  • Zakupy w sieci: najczęściej kupujemy ubrania

    Zakupy w sieci: najczęściej kupujemy ubrania

    13:45 21.10.2013

    Coraz częściej zaglądamy do sklepów internetowych. Najczęściej poszukujemy ubrań. W polowaniu na zakupy w sieci przodują Polki – wynika z danych firmy badawczej Gemius. Jak pokazują dane z lipcowej fali wyników badania Megapanel PBI/Gemius, niemal 12 mln polskich internautów wchodzi na strony sklepów internetowych. To o jedną piątą więcej niż rok ... WIĘCEJ

    Tematy: kobiety, zakupy w sieci, badania kobiet, zakupy przez internet
  • Trendwatching w praktyce

    Trendwatching w praktyce

    00:40 10.10.2013

    Mój wieloletni szef, Zygmunt Brzozowski, doświadczony socjolog, marzył kiedyś o skonstruowaniu „barometru trendów”. Teraz realizujemy coś podobnego, choć w innym kształcie, z Natalią Hatalską, która co roku od trzech lat wydaje najbardziej znany Trendbook w Polsce. Trendwatching stał się ostatnio bardzo popularny. Zawsze był w modzie, ale od kilku ... WIĘCEJ

    Tematy: trendwatching, barometr trendów, trendy społeczne, trendy konsumenckie

poprzednia  

1 ... 10 ... 16 17 18 ... 23

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: