eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › decyzje zakupowe
  • Marka globalna czy lokalna? Kraj pochodzenia produktu ma znaczenie

    Marka globalna czy lokalna? Kraj pochodzenia produktu ma znaczenie

    14:26 24.05.2016

    Jak wynika z badania Global Brand-Origin, przeprowadzonego przez firmę Nielsen w 61 państwach na grupie 30 tysięcy respondentów, kraj pochodzenia danego produktu ma dla konsumentów znaczenie. W których kategoriach klienci preferują marki lokalne, a w których bardziej atrakcyjne wydają im się propozycje globalne? Zdaniem europejskich respondentów, ... WIĘCEJ

    Tematy: Nielsen, marki lokalne, marki globalne, wybory konsumentów
  • Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?

    Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?

    13:49 14.03.2016

    Gdzie Polki poszukują inspiracji zakupowych? Wszystko zależy od tego, co chcą kupić. W przypadku odzieży źródłem natchnienia najczęściej jest internet. Sytuacja wygląda inaczej np. przy wyborze destynacji wakacyjnych - w tym przypadku polskie kobiety najchętniej inspirują się opiniami znajomych. Sprawdź, jakie jeszcze wnioski płyną z badania ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, Polki
  • Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    00:15 20.02.2016

    ... klienta na mapie wrażeń i doświadczeń Autorzy badania podkreślają, że skoro proces zakupu najczęściej zaczyna się od wyszukiwania informacji w sieci. Procesy zakupowe klientów można porównać do podróży. W jej trakcie klienci doświadczają indywidualnych wrażeń, odbierając rozmaite informacje, bodźce i sygnały – jeszcze zanim pojawią się ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów
  • Polskie przedsiębiorstwa coraz bardziej dojrzałe zakupowo

    Polskie przedsiębiorstwa coraz bardziej dojrzałe zakupowo

    09:43 26.10.2015

    ... zakupy wspierają decyzje produktowe, wizerunkowe oraz te adresujące zarządzanie ryzykiem. Celem transformacji jest zatem przedefiniowanie roli obszaru zakupów i wyniesienie funkcji poza administracyjną realizację zamówień w stronę partnerstwa biznesowego, wspierającego strategiczny rozwój spółki. W przeszłości jednostki zakupowe koncentrowały się ... WIĘCEJ

    Tematy: organizacje zakupowe, proces zakupowy, funkcja zakupowa, strategie zakupowe
  • Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni

    Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni

    12:53 28.05.2015

    ... na wyprzedaże. Większość decyzji zakupowych podejmują kobiety, jednak ich siła nabywcza pozostaje niedoceniana. Współczesne Polki w wieku 25-34 lat podejmują samodzielne decyzje zakupowe w większej ilości kategorii produktów niż mężczyzna. Coraz wyższe zarobki kobiet i nastawienie na ciągłą edukację będą prawdopodobnie pogłebiać ten trend ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe
  • Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    10:06 22.05.2015

    O tym, że negatywne opinie klientów mogą być bronią masowego rażenia i doprowadzić do znacznego nadwątlenia reputacji internetowego sprzedawcy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Rzecz jednak w tym, aby z negatywów nie tylko wyciągać wnioski, ale i robić z nich użytek. Dane przedstawione przez Opineo.pl wskazują, że zdaje sobie z tego sprawę już ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie
  • Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?

    Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?

    14:25 18.05.2015

    ... dał producentom do ręki zupełnie nowy zestaw narzędzi do żonglowania tymi walutami. Zanim zajmiemy się tym, jak internet wpływa na decyzje zakupowe twoich klientów, musimy najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie, jak proces decyzyjny wygląda w ogóle – niezależnie od obecności w nim nowych technologii. Badań ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe
  • Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    00:23 05.04.2015

    Pozytywna opinia buduje, negatywna rujnuje. W tym stwierdzeniu nie ma nic odkrywczego. Brzmi jak truizm. Szczęśliwie polscy e-sprzedawcy wydają się zdawać z tego sprawę i wiedzieć, jak ważne jest zdanie klientów i jak można je wykorzystać w praktyce - wynika z ankiety przeprowadzonej przez serwis Opineo.pl Ankieta została przeprowadzona w lutym i ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Polskie sklepy internetowe a logistyka

    Polskie sklepy internetowe a logistyka

    00:33 18.01.2015

    Handel internetowy nie istnieje w oderwaniu od logistyki. Porównywarka cen idealo postanowiła przyjrzeć się, jakie rozwiązania logistyczne wprowadzają polscy sprzedawcy. Analiza dowiodła m.in., że niemal 60 procent z nich korzysta z paczkomatów InPost, a kurierami, którzy cieszą się największą popularnością są międzynarodowe firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, e-commerce, m-commerce, zakupy przez internet
  • E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka

    E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka

    12:06 16.01.2015

    ... poszczególnych produktów, ale wszelkie czynniki materialne – prowadzone promocje, akcje rabatowe czy po prostu koszty przesyłki. Te ostatnie znacząco wpływają na decyzje zakupowe ponad połowy ankietowanych polskich internautów. Klienci mają coraz większą świadomość własnych praw i, co za tym idzie, dostępnych możliwości, które regularnie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, e-handel, e-commerce, decyzje zakupowe

poprzednia  

1 ... 10 ... 14 15 16 ... 23

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: