-
Marka globalna czy lokalna? Kraj pochodzenia produktu ma znaczenie
14:26 24.05.2016
Jak wynika z badania Global Brand-Origin, przeprowadzonego przez firmę Nielsen w 61 państwach na grupie 30 tysięcy respondentów, kraj pochodzenia danego produktu ma dla konsumentów znaczenie. W których kategoriach klienci preferują marki lokalne, a w których bardziej atrakcyjne wydają im się propozycje globalne? Zdaniem europejskich respondentów, ...
Tematy: Nielsen, marki lokalne, marki globalne, wybory konsumentów -
Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?
13:49 14.03.2016
Gdzie Polki poszukują inspiracji zakupowych? Wszystko zależy od tego, co chcą kupić. W przypadku odzieży źródłem natchnienia najczęściej jest internet. Sytuacja wygląda inaczej np. przy wyborze destynacji wakacyjnych - w tym przypadku polskie kobiety najchętniej inspirują się opiniami znajomych. Sprawdź, jakie jeszcze wnioski płyną z badania ...
Tematy: decyzje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, Polki -
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
00:15 20.02.2016
... klienta na mapie wrażeń i doświadczeń Autorzy badania podkreślają, że skoro proces zakupu najczęściej zaczyna się od wyszukiwania informacji w sieci. Procesy zakupowe klientów można porównać do podróży. W jej trakcie klienci doświadczają indywidualnych wrażeń, odbierając rozmaite informacje, bodźce i sygnały – jeszcze zanim pojawią się ...
Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów -
Polskie przedsiębiorstwa coraz bardziej dojrzałe zakupowo
09:43 26.10.2015
... zakupy wspierają decyzje produktowe, wizerunkowe oraz te adresujące zarządzanie ryzykiem. Celem transformacji jest zatem przedefiniowanie roli obszaru zakupów i wyniesienie funkcji poza administracyjną realizację zamówień w stronę partnerstwa biznesowego, wspierającego strategiczny rozwój spółki. W przeszłości jednostki zakupowe koncentrowały się ...
Tematy: organizacje zakupowe, proces zakupowy, funkcja zakupowa, strategie zakupowe -
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
12:53 28.05.2015
... na wyprzedaże. Większość decyzji zakupowych podejmują kobiety, jednak ich siła nabywcza pozostaje niedoceniana. Współczesne Polki w wieku 25-34 lat podejmują samodzielne decyzje zakupowe w większej ilości kategorii produktów niż mężczyzna. Coraz wyższe zarobki kobiet i nastawienie na ciągłą edukację będą prawdopodobnie pogłebiać ten trend ...
Tematy: decyzje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe -
Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces
10:06 22.05.2015
O tym, że negatywne opinie klientów mogą być bronią masowego rażenia i doprowadzić do znacznego nadwątlenia reputacji internetowego sprzedawcy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Rzecz jednak w tym, aby z negatywów nie tylko wyciągać wnioski, ale i robić z nich użytek. Dane przedstawione przez Opineo.pl wskazują, że zdaje sobie z tego sprawę już ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie -
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
14:25 18.05.2015
... dał producentom do ręki zupełnie nowy zestaw narzędzi do żonglowania tymi walutami. Zanim zajmiemy się tym, jak internet wpływa na decyzje zakupowe twoich klientów, musimy najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie, jak proces decyzyjny wygląda w ogóle – niezależnie od obecności w nim nowych technologii. Badań ...
Tematy: decyzje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe -
Po co e-sklepom opinie konsumentów?
00:23 05.04.2015
Pozytywna opinia buduje, negatywna rujnuje. W tym stwierdzeniu nie ma nic odkrywczego. Brzmi jak truizm. Szczęśliwie polscy e-sprzedawcy wydają się zdawać z tego sprawę i wiedzieć, jak ważne jest zdanie klientów i jak można je wykorzystać w praktyce - wynika z ankiety przeprowadzonej przez serwis Opineo.pl Ankieta została przeprowadzona w lutym i ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Polskie sklepy internetowe a logistyka
00:33 18.01.2015
Handel internetowy nie istnieje w oderwaniu od logistyki. Porównywarka cen idealo postanowiła przyjrzeć się, jakie rozwiązania logistyczne wprowadzają polscy sprzedawcy. Analiza dowiodła m.in., że niemal 60 procent z nich korzysta z paczkomatów InPost, a kurierami, którzy cieszą się największą popularnością są międzynarodowe firmy ...
Tematy: decyzje zakupowe, e-commerce, m-commerce, zakupy przez internet -
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
12:06 16.01.2015
... poszczególnych produktów, ale wszelkie czynniki materialne – prowadzone promocje, akcje rabatowe czy po prostu koszty przesyłki. Te ostatnie znacząco wpływają na decyzje zakupowe ponad połowy ankietowanych polskich internautów. Klienci mają coraz większą świadomość własnych praw i, co za tym idzie, dostępnych możliwości, które regularnie ...
Tematy: sklepy internetowe, e-handel, e-commerce, decyzje zakupowe
Podobne tematy:
- rynek nieruchomości
- ceny mieszkań
- rynek mieszkaniowy
- nowe mieszkania
- samochody
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- kupno mieszkania
- smartfony
- zakup mieszkania
- e-commerce
- wakacje
- inflacja
- deweloperzy
- inwestowanie pieniędzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- zadłużenie Polaków
- oszczędzanie pieniędzy
- nowe technologie
- zakupy online