eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › bojkot konsumencki
  • Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...

    Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...

    10:06 19.07.2022

    ... ma delikatnie mniejszy oddźwięk społeczny (6 pkt. proc. różnicy) niż szeroko nagłaśniany bojkot kolejnych firm, które zdecydowały się o kontynuowaniu swojej działalności w Rosji. ... które nie zadeklarowały wycofania się z Rosji. Wśród najmłodszej grupy wiekowej ich bojkot konsumencki zadeklarowała tylko połowa (50%) badanych. W gronie osób powyżej 55 ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, marki, wizerunek marki
  • Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    00:15 12.06.2022

    Większość Polaków popiera wycofywanie się marek i firm z Rosji. Co jeszcze istotniejsze, bojkotujemy firmy, które zdecydowały się w dalszym ciągu prowadzić działalność w Rosji - wynika z badania przeprowadzonego przez Inquiry. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki kojarzymy z dalszą obecnością w Rosji? Czy obecność firm na rynku rosyjskim ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, wizerunek marki, bojkot konsumencki, bojkot firm
  • Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    12:03 13.04.2022

    ... , niestety głównie w kontekście bojkotu. Majonezu Winiary dotyczy aż 62 proc. wypowiedzi w sieci, jednak maja one wydźwięk negatywny, z uwagi na bojkot konsumencki Nestlé, właściciela marki. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, przeanalizowała ponad 55 ... WIĘCEJ

    Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki
  • Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji

    Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji

    13:06 05.04.2022

    Firma SentiOne przeanalizowała wypowiedzi internautów nawołujące do bojkotu firm, które nie zawiesiły swojej działalności w Rosji. Z analizy wynika, że najostrzej krytykowany jest francuski hipermarket budowlany Leroy Merlin. Podjęcie decyzji o wycofaniu się z Rosji poprawiło wizerunek LPP oraz Decathlonu. Po ataku Rosji na Ukrainę 24 lutego wiele ... WIĘCEJ

    Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: