eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › agencje interaktywne
  • Rynek reklamy online w Polsce 2012

    Rynek reklamy online w Polsce 2012

    11:57 20.05.2013

    Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy on-line w roku 2012 wyniosła 2,2 miliarda złotych. Jest to o 10% więcej, niż w roku wcześniejszym. W podziale na formaty reklamowe dotychczasowe trendy są zachowane, dominuje display, w dużym stopniu za sprawą wysokiej dynamiki wideo. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    13:30 31.12.2012

    Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy on-line w trzecim kwartale 2012 wyniosła 485 milionów złotych. Jest to o 5% więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W podziale na formaty reklamowe dotychczasowe trendy są zachowane, między innymi obserwowany jest dalszy wzrost ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce 2011

    Rynek reklamy online w Polsce 2011

    13:41 26.03.2012

    Tendencja wzrostowa na rynku reklamy on-line wciąż się utrzymuje - według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki ogółem na reklamę w polskim Internecie w 2011 roku wyniosły 1,948 miliarda złotych (w porównaniu z rokiem wcześniejszym jest to wzrost o ponad jedną piątą). Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Marketerzy a reklama online

    Marketerzy a reklama online

    10:25 16.01.2012

    Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie on-line? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: "standard banner", "rich-media" oraz "rich-media z wideo". Grono firm ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    12:51 02.12.2011

    Kryzys finansowy, jak na razie, aż tak nie dotyka branży internetowej. Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wartość polskiego rynku reklamy on-line w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku. Reklama wideo także rośnie w siłę, podobnie jak ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Polski rynek reklamy online 2011

    Polski rynek reklamy online 2011

    12:36 23.03.2011

    ... mediach napotykają najczęściej polskie agencje interaktywne? Jak czytamy w raporcie, dla przedstawicieli badanych firm największą przeszkodą w skutecznym działaniu są zbyt małe budżety kampanii. Drugi najistotniejszy problem stanowi pomiar efektów kampanii. Odpowiedzi na jedno z pytań w ankiecie dowiodły, że agencje korzystają z różnych źródeł ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010

    11:47 27.12.2010

    Wyniki badania IAB AdEx przeprowadzonego dla IAB Polska przez firmę doradczą PwC wskazują na rekordowy, 24% wzrost wydatków na reklamę online w trzecim kwartale 2010 r. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Raport z badania IAB AdEx przeprowadzanego przez PwC wskazuje, że wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w trzecim kwartale ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010

    09:46 18.10.2010

    Wyniki badania IAB AdEx przeprowadzonego dla IAB Polska przez firmę doradczą PwC wskazują na rekordowy, 18% wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym półroczu 2010 r. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Raport z badania IAB AdEx przeprowadzanego przez PwC wskazuje, że wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w pierwszym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Agencje interaktywne w 2009 r.

    Agencje interaktywne w 2009 r.

    00:16 01.06.2010

    ... może przekroczyć 61%. Informacje o badaniu Do badania zostały zaproszone przez IAB Polska najbardziej znane agencje interaktywne oraz sieciowe agencje reklamowe wybrane przez przedstawicieli grupy roboczej „Agencje interaktywne” w IAB Polska. Udział w badaniu wzięło 14 agencji. Ostatnia uwzględniona w badaniu i wypełniona ankieta została przesłana ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    01:10 09.11.2009

    Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych - wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku. Suma przychodów największych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: