eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › agencje interaktywne
  • Agencje marketingowe wybierają Internet

    Agencje marketingowe wybierają Internet

    11:38 01.07.2009

    Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do Internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego - takie wnioski płyną z najnowszego badania "Client-Agency Economic Outlook Survey" przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy ... WIĘCEJ

    Tematy: agencje reklamowe, agencje interaktywne, reklama w internecie, rynek reklamy
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    00:12 28.03.2009

    Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce wyniosła w 2008 roku 1,174 mld złotych. Tym samym Internet prześcignął inne dotąd popularne kanały reklamowe: radio i outdoor, stając się drugim po telewizji nośnikiem przyciągającym największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: