reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Lewiatan: zakaz reklamy aptek musi zniknąć z przepisów
10:21 16.07.2020
Wprowadzony w styczniu 2012 r. zakaz reklamy aptek oraz punktów aptecznych i ich działalności budził ogromne kontrowersje. Dziś dyskusja na jego temat powraca. Wszystko za sprawą wystosowanej do naszego rządu przez KE uzasadnionej opinii w sprawie ograniczeń dotyczących reklamowania aptek. Jest to już kolejny etap procedury o naruszenie unijnego ...
Tematy: prawo farmaceutyczne, branża farmaceutyczna, apteki, reklama -
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
13:27 13.07.2020
Dane płynące z opracowywanego przez agencję Inquiry badania YouGov BrandIndex pokazują, w jaki sposób wybuch pandemii i zmniejszenie budżetów reklamowych przełożyły się na znajomość reklam sieci handlowych i gastronomicznych wśród polskich konsumentów. Które marki odnotowały największe spadki, a którym udało się ich uniknąć? Jak pisze Inquiry, w ...
Tematy: komunikacja z klientem, wizerunek marki, reklama -
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
12:40 17.03.2020
... komunikacji Jak czytamy w komunikacie, w całym 2019 roku spadki zanotowały trzy, zaś wzrosty cztery klasy mediów. Reklama internetowa wygenerowała budżety większe o 10,1%, natomiast reklama kinowa o 7,5%. Wzrosły także wydatki na outdoor (+5,1%) i radio (+2,5%). W przypadku pozostałych mediów odnotowaliśmy spadki. Telewizja zredukowała ujemną ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
09:36 12.12.2019
... internetowa (+8,5%), głównie za sprawą zwiększonych inwestycji w reklamę video (+17%), w tym w reklamę video kupowaną programatycznie (+35%). Spośród mediów nie cyfrowych tylko reklama kinowa urośnie w tempie powyżej średniej rynkowej (+4,6%). W przypadku telewizji oraz radia estymacje wzrostu na ten rok zostały obniżone – przewiduje się utrzymanie ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
09:33 11.12.2019
... . Marketerzy będą inicjowali personalizację produktów i usług, kierując się w pierwszej kolejności zasadą potrzeb ludzkich, a dopiero w dalszej możliwościami technologicznymi. Kampania 2020: Reklama polityczna będzie dominowała w roku 2020, szczególnie na rynku amerykańskim. Dla firm zajmujących się reklamą marek będzie to oznaczało konieczność ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, media społecznościowe -
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
11:37 09.12.2019
... czytamy w komunikacie z badania, po trzech kwartałach br. wzrosty odnotowano w czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem: telewizji (-0,7%), magazynów (-8,9%), gazet (-9,3%). zaś w magazynach ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
10:46 14.11.2019
... na reklamę w tym sektorze ma odpowiadać internet. Zresztą już dziś reklama internetowa wyprzedza telewizyjną, która jeszcze w minionym roku była najważniejszym medium dla " ... reklamy w kategorii Beauty na świecie. Przewiduje się, że do 2021 roku reklama online będzie stanowić 50% wszystkich wydatków reklamowych w branży kosmetycznej. Pomimo ...
Tematy: reklama, wydatki reklamowe, wydatki na reklamę, kosmetyki -
Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę
14:56 04.11.2019
W badaniu zrealizowanym przez firmę Nielsen, dyrektorów marketingu w sieciach handlowych poproszono o wskazanie narzędzi najlepiej wpływających na osiągane wyniki sprzedażowe. Ich odpowiedzi jednoznacznie wskazują, że bezapelacyjnym numerem 1 pozostają już od wielu lat gazetki promocyjne. Wydawać by się mogło, że w czasach postępującej cyfryzacji ...
Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe -
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
10:00 09.10.2019
... reklam w newsfeedzie już nie dziwi konsumentów nawykłych do korzystania z mediów społecznościowych codziennie. Co ważne, te dwie kategorie mocno się przenikają – reklama video jest w tej chwili integralną i bardzo ważną częścią wpływów dla platform social mediowych. Jednocześnie, wpływy z paid search przekroczą w tym roku ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
12:59 30.09.2019
Nowe technologie często nazywa się rewolucyjnymi i przełomowymi dla danej branży. Reklamodawcy mają nieustannie do czynienia z różnego rodzaju innowacjami i muszą umieć rozpoznać wśród marketingowego żargonu nowości, które mogą zmienić zasady gry. Zaawansowane technologie, do których należy tzw. uczenie głębokie (ang. deep learning), są ...
Tematy: nowe technologie, reklama, deep learning, uczenie maszynowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- cyberprzestępcy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy