eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama internetowa
  • Badania cross-mediowe

    Badania cross-mediowe

    00:24 26.05.2004

    Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz firma badawcza Gemius SA opracowały metodologię pozwalającą optymalizować wydatki na kampanie reklamowe prowadzone w kilku mediach jednocześnie. gemiusCrossEffect – badanie typu cross-media – to narzędzie badawcze służące do optymalizacji wydatków na Internet w media planie ... WIĘCEJ

    Tematy: badania cross-mediowe, kampanie reklamowe, reklama internetowa
  • Internet i Mobile 2003

    Internet i Mobile 2003

    00:01 01.05.2004

    Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) opublikował obszerny raport poruszający najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem Internetu oraz rozwiązaniami technologii mobilnych. 90 stronicowy raport dołączono do majowego wydania magazynu Brief. Analiza zagadnień zawartych w raporcie ma na celu określić miejsce ... WIĘCEJ

    Tematy: internet, technologie mobilne, reklama, reklama internetowa
  • ARBOzasięg kontra portale

    ARBOzasięg kontra portale

    13:55 07.04.2004

    Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych ... WIĘCEJ

    Tematy: arbozasięg, arbomedia, reklama internetowa, reklama w internecie
  • IAB o polskiej e-reklamie

    IAB o polskiej e-reklamie

    00:03 31.03.2004

    26 marca 2004 roku, w ramach Strategy Council IAB, odbyło się w Londynie kolejne spotkanie przedstawicieli europejskich oddziałów Interactive Advertising Boureau, należących do IAB Europe. Spotkania takie odbywają się 2-3 razy w roku, a ich głównym celem jest wymiana informacji oraz wspólne rozwiązywanie problemów, na które narodowe organizacje ... WIĘCEJ

    Tematy: e-reklama, reklama internetowa, iab, rynek reklamy
  • Linki sponsorowane w NetSprint

    Linki sponsorowane w NetSprint

    00:57 24.02.2004

    ... osiągnąć mają 7mld USD . Wraz z dalszym wzrostem wydatków na reklamę w polskim internecie oraz malejącą skutecznością graficznych form reklamy, również w Polsce reklama w wyszukiwarkach powinna się cieszyć coraz większą popularnością. WIĘCEJ

    Tematy: linki sponsorowane, netsprint.pl, netsprint, wyszukiwarki
  • Koniec pop-upów?

    Koniec pop-upów?

    10:20 20.01.2004

    ... oczekuje zapowiadanej na lato "łaty" Service Pack 2 dla Windowsa XP. Doda ona możliwość blokowania pop-upów do standardowych opcji Internet Explorera. Reklama internetowa przeżywa trudne chwile: coraz więcej krajów (w tym Polska) stosuje prawne obostrzenia dotyczące rozsyłania reklam pocztą elektroniczną, a Internauci coraz skuteczniej walczą ... WIĘCEJ

    Tematy: pop-up, reklama, reklama internetowa, reklama pop-up
  • Internet - wymagające medium

    Internet - wymagające medium

    00:13 21.11.2003

    ... e-zakupów. To korzystne zjawisko - dla pokolenia dzisiejszych nastolatków bankowość internetowa, wirtualny uniwersytet (najciekawszy projekt tego typu - Polski Uniwersytet ... oferty. Przez kontekst rozumiemy dobranie odpowiedniego otoczenia, w jakim zaistnieje reklama. Np. nieistotne dla szukającego repertuaru kinowego internauty oferty nowej ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, reklama internetowa, marka
  • "Rich media" w natarciu

    "Rich media" w natarciu

    00:04 02.05.2003

    Co czwarta reklama w Internecie zawiera treści wideo, audio lub animacje, czyli tzw. techniki "rich media". Pod koniec bieżącego roku wskaźnik ten wzrośnie do ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, rich media

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 25 26



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: