reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
12:51 02.12.2011
... Zarządu IAB Polska Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
09:40 26.10.2011
W III kwartale 2011 r. na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże znalazły się w pierwszej trójce w rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie były: Double Billbord, ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
12:26 05.08.2011
GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez precedensu, z ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama w Internecie 2010
09:54 08.07.2011
... roku, przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - banery - wciąż dominuje, ale jej udział w rynku spadł ... których przeciętny poziom wyniósł 5,91. Jeśli chodzi o grupę wiekowa, to najtrudniej reklama zadowolić osoby w przedziale 50-59 lat - tutaj WIR wyniósł aż 6,16. ...
Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa -
Polski rynek reklamy online 2011
12:36 23.03.2011
... reklamy internetowej, najważniejszą formą w 2010 r. w polskim Internecie pozostawała reklama graficzna z 45-procentowym udziałem w łącznych obrotach rynku, choć w porównaniu z 2009 r. ... internauci?Z raportu wynika, że co drugiemu badanemu podoba się reklama zawierająca elementy humorystyczne, co jednak w mniejszym stopniu doceniane jest przez osoby ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
11:47 27.12.2010
... . Wydatki na reklamę behawioralną balansują na granicy 1%. Uwzględniając kwoty wydane w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Wydatki na reklamę online w podziale na sektory Jak czytamy w raporcie z badania, finanse, telekomunikacja oraz multimedia ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
10:28 27.12.2010
... się może jedynie reklama kinowa. Przychody z niej i z internetu właśnie w ciągu roku zanotowały przeszło dwudziestoprocentowy wzrost. Telewizja odbija dopiero od dna, radio zyskuje jedynie symbolicznie, a outdoor i prasa nadal są mocno pod kreską. Dynamiczna Polska online. Europejscy przodownicy Polska reklama internetowa – i tutaj rozwój SEM ...
Tematy: badania przedsiębiorców, polskie firmy, badania firm, przedsiębiorcy -
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
13:27 22.10.2010
... projekty. Jak skutecznie promować innowacyjne projekty w internecie? Reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi wymiernych efektów w przypadku promocji projektów innowacyjnych, co więcej natarczywość tych reklam jest źle odbierana przez konsumentów. Nie oznacza to, że reklama internetowa jest mniej natrętna, ale z całą pewnością Internet jest ...
Tematy: projekty innowacyjne, reklama, reklama w internecie, reklama internetowa -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
09:46 18.10.2010
... CPA), natomiast wideo i reklama behawioralna odnotowały tendencję wzrostową. Największy wzrost wydatków względem pierwszego półrocza 2009 zanotowała reklama typu SEM (30%) oraz ogłoszenia (22%), zaś w porównaniu do pierwszego kwartału br. największy wzrost uzyskał display (25%). „Nie tylko w Polsce reklama internetowa utrzymuje wiodącą pozycję pod ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama i promocja w Internecie a podatki
11:59 10.08.2010
... trudno zakwalifikować jako stricte „najem” w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ponieważ strona internetowa nie jest „rzeczą”. Jednak biorąc pod uwagę, że sensem ... 13 pkt 8 lit a ustawy o PIT. Organ podatkowy podkreślił, że czynność, jaką należy wykonać, aby reklama pojawiła się na stronie WWW, prowadzący tę stronę będzie wykonywał osobiście. ...
Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe