eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing

marketing - wiadomości i porady tematyczne

  • Zarządzanie marką: kontroling marki

    Zarządzanie marką: kontroling marki

    14:03 03.12.2012

    ... zaleceń i rekomendacji zmian, zmierzających do doskonalenia efektywności firmy. Zwrot z inwestycji w marketing (markę) [ROBI] Ocena zwrotu z inwestycji w marketing informuje o skuteczności ponoszonych nakładów. Dowiadujemy się, czy pieniądze wydawane przez nas na marketing (na markę) są wydawane właściwie. Ocena ta jest wykonywana na podstawie ...

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Działania marketingowe w sklepie

    Działania marketingowe w sklepie

    11:19 31.10.2012

    ... Zwłaszcza w całym tym kryzysowym marazmie. Podejmując ryzyko działań w sklepie, marketing musi pamiętać o dramatycznej przemianie psychologicznej, której podlegamy, gdy ... kupowania dobrobyt to posiadanie sprzętu i nieustające nabywanie nowych produktów. Uprawiając marketing w sklepie, musimy złapać w nasze sidła tego sklepowego szaleńca i wrzucić mu ...

    Tematy: kampanie marketingowe, działania marketingowe, marketing w sklepie, marketing
  • ETS: informacje o wygranej nie mogą wiązać się z kosztami dla konsumenta

    ETS: informacje o wygranej nie mogą wiązać się z kosztami dla konsumenta

    22:13 21.10.2012

    Działania promocyjne takie jak listy, ulotki czy ogłoszenia w prasie z zapewnieniem o wygranej nie mogą wiązać się z koniecznością ponoszenia jakichkolwiek kosztów w celu odebrania nagrody - orzekł Europejski Trybunał Sprawiedliwości. ETS rozpatrywał sprawę brytyjskiego urzędu Office of Fair Trading (OFT), zajmującego się ochroną konsumentów, ...

    Tematy: ETS, konkursy, nagrody, promocja
  • Internet a strategie marketingowe firmy

    Internet a strategie marketingowe firmy

    11:00 08.08.2012

    Od początku poprzedniej dekady widoczny jest ogromny wzrost znaczenia Internetu w działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Dynamicznie rosnąca liczba internautów sprawia, że organizacje gospodarcze stają obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki
  • Social media a B2B

    Social media a B2B

    12:05 25.07.2012

    ... tego potencjału. Niestety, w większości przypadków social media marketing sprowadza się do założenia strony na Facebooku i dbania o przyrost fanów ... Marketing: Content Marketing” opublikowane przez serwis eMarketer.com. 82 proc. amerykańskich specjalistów wykorzystuje marketing oparty na różnych treściach. Na drugim miejscu znalazł się marketing ...

    Tematy: marketing, social media, B2B, marketing społecznościowy
  • E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    13:37 10.07.2012

    ... „Marketingu w Praktyce”, na pewno nie muszę już przekonywać, że e-mail marketing jest niesamowicie efektywnym narzędziem komunikacji. Ani też, że z badań wynika, ... zostawił nam swój adres e-mail ? Analizując wyniki raportu „MarketingSherpa 2012. E‑mail Marketing Benchmark Report”, poznamy 10 najpopularniejszych metod zbierania adresów. Pierwszym, ...

    Tematy: e-mail marketing, e-mail, e-marketing, marketing
  • Marketing mobilny a nowe technologie

    Marketing mobilny a nowe technologie

    12:45 13.01.2012

    ... takie społeczności, jak Foursquare czy Gowalla, jednak wciąż brakuje pomysłu, jak czerpać z tego wymierne korzyści. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: marketing mobilny, marketing, działania marketingowe, technologie mobilne
  • Budowanie lojalności klientów to podstawa

    Budowanie lojalności klientów to podstawa

    00:16 12.12.2011

    ... nie są dostatecznie przygotowani, aby przedstawić dane dotyczące zwrotu z inwestycji. Jeśli dyrektorzy marketingu mają ponosić odpowiedzialność za finansową efektywność inwestycji w marketing, muszą mieć realny wpływ na tzw. „cztery P”: promocję, produkty, dystrybucję i cenę. W rzeczywistości, jak pokazuje badanie IBM, mają wpływ głównie na ...

    Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    13:57 20.10.2011

    ... przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć? Marketing bezpośredni w handlu to idealne połączenie działań promocyjnych, których ideą jest pobudzanie ... w tym temacie nadal są mailingi i smsy - to również nie ulega wątpliwości. Niemniej marketing, niezależnie od branży, to ta dziedzina, która by utrzymać firmę na ...

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, działania marketingowe, promocja
  • Partie polityczne a e-mail marketing

    Partie polityczne a e-mail marketing

    13:20 09.09.2011

    ... radzi sobie lepiej niż partie "nowoczesne" tj. PO czy SLD – mówi dr Sergiusz Trzeciak, ekspert ds. marketingu politycznego, autor książki "Marketing polityczny w Internecie". - Wszystkie partie w swoich programach "stawiają" na Internet i modernizację kraju dzięki wykorzystaniu współczesnych technologii informatycznych. Deklaracje te są jednak ...

    Tematy: partie polityczne, działania marketingowe, marketing, e-mail marketing

poprzednia  

1 ... 12 13 14 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: