Geo - wiadomości i porady tematyczne
-
Google wprowadza AI Mode w Polsce - rewolucja w wyszukiwaniu i SEO
13:36 08.10.2025
Google wprowadza w Polsce nową formę wyszukiwania AI Mode, łącząc model generatywny z klasycznym wynikiem SERP. Nowa funkcjonalność pozwoli na generowanie odpowiedzi na wielowątkowe zapytania tekstowe, głosowe i wizualne, zmieniając sposób pozyskiwania informacji przez użytkowników. Choć AI Mode nie jest jeszcze dostępny, zapowiedziane zmiany ...
Tematy: Google, AI Mode, SEO, SERP -
Era zero friction commerce: jak ChatGPT skraca ścieżkę zakupową
13:18 08.10.2025
Nowa funkcja ChatGPT otwiera nowy rozdział w interakcji między konsumentem a marką, łącząc odpowiedzi na pytania z realnym działaniem - planowaniem, tworzeniem projektów czy konfigurowaniem kampanii bez potrzeby zmiany aplikacji. To przełom dla e-commerce i marketingu, gdzie liczy się szybkość i zaufanie algorytmów, a ścieżka klienta skraca się do ...
Tematy: ChatGPT, OpenAI, marketing internetowy, chatboty -
Jak sprawić, by AI mówiło o Twoim e-sklepie? Raport TrustMate o rewolucji w e-commerce
00:09 28.09.2025
... kluczowe dla widoczności marki w nowej rzeczywistości cyfrowej Co to jest GEO (Generative Engine Optimization) i jak stosować ją w e-commerce zamiast tradycyjnego ... w tej rzeczywistości jedyną skuteczną strategią w nowej syntetycznej rzeczywistości napędzanej AI jest GEO (Generative Engine Optimization), która oparta jest na budowaniu wiarygodności w ...
Tematy: Geo, agent AI, Generative Engine Optimization, rekomendacje AI -
Algorytmy Google zmieniają zasady gry: jak pisać, by wygrywać z AI?
10:32 19.09.2025
Nowe algorytmy Google stawiają na kontekst, wartość i eksperckość treści. Era AI Overviews oznacza, że SEO to już nie tylko gra na słowa kluczowe - teraz liczy się, jak bardzo Twoje materiały odpowiadają na realne potrzeby i intencje użytkownika. Sklepy online oraz twórcy contentu powinni skupić się na oryginalności, logicznej strukturze i ...
Tematy: e-commerce, optymalizacja strony internetowej, content marketing, marketing internetowy -
Gdy reklama nie działa: jak SEO i AI otwierają portfele konsumentów
11:43 13.09.2025
... zoptymalizować opisy produktów w sklepie internetowym – mówi Paweł Izdebski. Optymalizacja treści pod wyniki wyszukiwania w narzędziach AI zyskała już swój akronim – GEO (Generative Engine Optimization). Dziś stanowi ona jeden z najważniejszych elementów strategii pozycjonowania stron internetowych, obok semantycznego podejścia do tworzenia treści ...
Tematy: Geo, Generative Engine Optimization, Google AI Overviews, rekomendacje AI -
Sztuczna inteligencja zmienia SEO: Jak GEO wpływa na widoczność marki w internecie
13:05 09.07.2025
... prezentacji marek i produktów w internecie. Na czym polega Generative Engine Optimization (GEO) i dlaczego jest kluczowe dla widoczności marki. Jakie działania powinny podjąć ... . Nowy obszar — Generative Engine Optimization (GEO) Na tę zmianę odpowiada Generative Engine Optimization, czyli GEO. GEO polega na optymalizacji treści internetowych i ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, ChatGPT, Google AI Overviews -
Geo, Mieszkanie i Dom Sp. z o.o. debiutuje na Catalyst
12:37 21.06.2016
... spółka działająca na rynku budownictwa mieszkaniowego. Emitent Pierwsza spółka Grupy Deweloperskiej Geo została utworzona w roku 1988 r. w Krakowie i była wówczas jedną z pierwszych ... wykup obligacji serii F wyemitowanych przez Emitenta. O emitencie Nazwa spółki: Geo, Mieszkanie i Dom Sp. z o.o. Emitent na rynku Catalyst: 192 Debiut na ...
Tematy: Geo, Mieszkanie i Dom Sp. z o.o., debiuty na Catalyst, spółki notowane na Catalyst
Podobne tematy:
- e-commerce
- sztuczna inteligencja
- wejście na giełdę
- wejście spółki na giełdę
- AI
- debiuty na Catalyst
- rynek obligacji
- marketing internetowy
- SEO
- wizerunek marki
- ChatGPT
- content marketing
- spółki notowane na Catalyst
- opinie klientów
- GenAI
- chatboty
- wyszukiwarka Google
- wyszukiwarki internetowe
- wyniki wyszukiwania


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?