-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... posiadanie liczą się dla nich doświadczenia. Badania dowodzą, że niemal 3 na 4 reprezentantów tego pokolenia woli zapłacić za realizowany na żywo event niż za rzeczy materialne. Jak w świecie zdominowanym przez customer experience ma radzić sobie biznes? Odpowiada Richard Bennett, dyrektor ds. rozwiązań ...
-
HoReCa liczy straty i apeluje o pomoc. Zobacz postulaty
O ile w obliczu koronawirusa całkiem dobrze radzą sobie m.in. sklepy spożywcze czy producenci środków higieny osobistej, o tyle już HoReCa głównie liczy straty. Z ankiety zrealizowanej przez serwis Briefly wynika, że aż 67% firm gastronomicznych i eventowych zupełnie zawiesiło swoją działalność. Co trzecia działa w ograniczonym stopniu, realizując ...
-
Czy sektor MŚP przetrwa kolejny lockdown? Co 4. firma nie wie, co będzie
Druga, jesienna fala pandemii, choć na jej pojawienie przygotowywani byliśmy już wcześniej, osiągnęła nadspodziewaną skalę. Ilość zakażeń spowodowała, że rządzący zadecydowali o kolejnym lockdownie. Zamrożone są znowu usługi fitness, rozrywka, targi i eventy, a w dużej części również hotele, gastronomia i galerie handlowe. W efekcie tego kłopoty ...
1 2