Rynek nieruchomości w Polsce XI 2010
2010-11-29 14:01
"Gwarancja stałej ceny" - hasło znane dotąd z reklam biur podróży zdaje się coraz bardziej pasować do opisywania rzeczywistości na rynku nieruchomości. W przeciwieństwie do zmieniających się cen produktów przemysłowych czy spożywczych, na które wpływ mają światowe ceny ropy, kursy walut, urodzaj plonów, sezonowość, itd. ceny ... Przejdź do artykułu ›
4 / 4
4 / 4
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads