eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża FMCG: sprzedaż III 2009 › Udziały wartościowe w sprzedaży FMCG (%). Luty-marzec 2008 i 2009 r.

Branża FMCG: sprzedaż III 2009

2009-04-17 12:00

Jak wynika z najnowszego raportu Centrum Monitorowania Rynku w marcu 2009 r., w porównaniu z lutym br., całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych pozostał na tym samym poziomie (103% w stosunku do marca 2008), liczba transakcji wzrosła do 5% z poziomu 101% (r.r) w lutym br., jednak dynamika wzrostu sprzedaży, choć nadal pozytywna, ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża FMCG: sprzedaż III 2009

fot. mat. prasowe

Udziały wartościowe w sprzedaży FMCG (%). Luty-marzec 2008 i 2009 r. Udziały wartościowe w sprzedaży FMCG (%). Luty-marzec 2008 i 2009 r.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: