eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża PR w mediach III 2009 › Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Branża PR w mediach III 2009

2009-04-17 01:20

Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską dwa pierwsze miejsca w marcowym raporcie PRoto zajęły stacje telewizyjne: Superstacja (38) oraz TVN24 (17). W opisywanym miesiącu zdecydowanym liderem wśród tematów ponownie został PR polityczny (110 publikacji związanych z tym zagadnieniem). Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: