Programy lojalnościowe faktycznie działają
2017-05-14 00:49
Czy programy lojalnościowe sprawiają, że klienci sieci handlowych częściej dokonują zakupów? Odpowiedzi na to pytanie dostarczają badania przeprowadzone przez GfK. Okazuje się, że liczba aktów zakupowych dokonywanych przez posiadaczy kart lojalnościowych danej sieci jest wyższa niż w przypadku konsumentów, którzy taką kartą nie ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
Polecamy:
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w siłę - nadchodzi rekordowa podaż, a popyt nie słabnie
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?