Programy lojalnościowe faktycznie działają
2017-05-14 00:49
Czy programy lojalnościowe sprawiają, że klienci sieci handlowych częściej dokonują zakupów? Odpowiedzi na to pytanie dostarczają badania przeprowadzone przez GfK. Okazuje się, że liczba aktów zakupowych dokonywanych przez posiadaczy kart lojalnościowych danej sieci jest wyższa niż w przypadku konsumentów, którzy taką kartą nie ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Ranking - programy lojalnościowe 2017 Zdecydowanym liderem zestawienia jest karta lojalnościowa Biedronki.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?