Internet mobilny: Samsung zwycięża, Apple z dużym spadkiem
2015-01-07 13:47
Z urządzeń firmy Samsung i Apple pochodzi prawie 60 proc. odsłon w polskiej sieci – o ile jednak Samsung odnotował niemal 7-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku, o tyle Apple musi pogodzić się ze znacznym, bo aż 16-procentowym spadkiem. Wśród polskich producentów najlepiej radzi sobie GoClever – z jego ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads