Internet mobilny: Samsung zwycięża, Apple z dużym spadkiem
2015-01-07 13:47
Z urządzeń firmy Samsung i Apple pochodzi prawie 60 proc. odsłon w polskiej sieci – o ile jednak Samsung odnotował niemal 7-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku, o tyle Apple musi pogodzić się ze znacznym, bo aż 16-procentowym spadkiem. Wśród polskich producentów najlepiej radzi sobie GoClever – z jego ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Producenci a liczba odsłon Samsung odskoczył w ciągu minionego roku firmie Apple - różnica między producentami wynosi już 5 procent
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?