Niska jakość VoIP
2005-07-15 11:18
Przeczytaj także: VoIP: boom, ale bez przesady
Na zlecenie firm Vonage oraz AT&T badanie przeprowadziło Keynote Systems. Analizowano kilka najpopularniejszych usług VoIP, także opartych o aplikację Skype.Okazuje się, że telefonia internetowa wciąż jest znacznie bardziej zawodna, niż tradycyjne linie telefoniczne. Szczególne zastrzeżenia wzbudza obniżona jakość dźwięku i częste opóźnienia sygnału. Nie zawsze jest to jednak wina oprogramowania czy dostawców usług – wiele zależy od jakości łącz internetowych. Wobec ogromnego zainteresowania VoIP nie ulega jednak wątpliwości, że powinno być coraz lepiej.
Nakłady na rozwój technologii stale rosną. Według analityków z firmy Infonetics w ubiegłym roku na rozwój VoIP wydano 1,7 mld USD. Do roku 2008 nakłady wzrosną do poziomu 5,8 mld USD.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Telefon RTX DUALphone 4088
-
Telefonia VoIP dla GG od easyCALL.pl
-
Telefon IP Yealink SIP-T18P
-
proICT: routery FRITZ!Box
-
Telefonia internetowa VoIP: usługi ważniejsze niż cena
-
Europejczycy preferują telefonię VoIP
-
Sony: dzwoń przez konsolę PSP
-
VoIP w firmie - sprzęt czy oprogramowanie?
-
Telefonia internetowa w polskich firmach