eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media I 2013

Najczęściej cytowane media I 2013

2013-03-04 12:25

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media 2012


Portale internetowe

Najczęściej cytowanym w styczniu portalem internetowym była gazeta.pl, za nią zaś uplasował się dziennik.pl i onet.pl. Gazeta.pl była interesującym źródłem informacji dla innych mediów głównie w związku z publikacją artykułów dotyczących spraw lokalnych.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Najczęściej cytowanym w styczniu portalem internetowym była gazeta.pl, za nią zaś uplasował się dziennik.pl i onet.pl.


Media ekonomiczne

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.


Media regionalne

W styczniu po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście funkcjonowania służby zdrowia. Kolejne miejsca zajęły stacje Radio Merkury i Radio Kraków.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

W styczniu po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście funkcjonowania służby zdrowia.


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

Publikacja rankingu szkół ponadgimnazjalnych zapewniła Rzeczpospolitej tytuł najbardziej opiniotwórczego medium miesiąca, spychając choć trochę w niepamięć trotylowe przygody.


Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 5 662 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 stycznia 2013 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w pasie, radio bądź w telewizji.

poprzednia  

1 2

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: