eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaInwestycje › Hala Koszyki w rewitalizacji

Hala Koszyki w rewitalizacji

2012-11-27 09:26

Hala Koszyki w rewitalizacji

Wizualizacja 1 © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Projekt Hali Koszyki został przedstawiony na Międzynarodowych Targach Nieruchomości Handlowych MAPIC 2012 w Cannes. Wielofunkcyjny obiekt powstaje w ścisłym centrum Warszawy i zaoferuje 10 000 mkw. powierzchni handlowej i drugie tyle biurowej. Inwestorem jest fundusz zarządzany przez Griffin Group.

Przeczytaj także: Stary Browar w Kościerzynie: rewitalizacja

Tegoroczne targi MAPIC zgromadziły ponad 8,5 tys. uczestników, w tym 2430 najemców, 850 inwestorów i 730 wystawców. Projekt Hali Koszyki był przedstawiany na stoisku Polskiej Rady Centrów Handlowych i spotkał się z dużym zainteresowaniem odwiedzających.

– Byliśmy ciekawi opinii najemców o naszym projekcie – mówi Dorota Wysokińska-Kuzdra z Griffin Group – Rewitalizacja starych hal targowych, choć powszechna w Europie Zachodniej, w Polsce ma charakter unikatowy. Lokalizacja w samym centrum stolicy, która nadal posiada potencjał nabywczy, jest dla sklepów i restauracji, ale również dla firm poszukujących biur, niewątpliwym atutem.

Hala Koszyki to projekt rewitalizacyjny, powstający w miejscu z ponad stuletnimi tradycjami handlowymi. Jest znakomicie zlokalizowana: w śródmieściu Warszawy, w pobliżu stacji metra Politechnika, przystanków tramwajowych i autobusowych. Dla klientów przyjeżdżających samochodem zaprojektowano dwukondygnacyjny podziemny parking.

fot. mat. prasowe

Wizualizacja 1

Hala Koszyki to projekt rewitalizacyjny, powstający w miejscu z ponad stuletnimi tradycjami handlowymi.


Obiekt będzie oferował przestrzeń dla nowoczesnego mieszkańca wielkiego miasta, stanowiącą miejsce spotkań i zakupów oraz kontaktu z architekturą i sztuką. Koncepcja projektu zakłada na poziomie „- 1” delikatesy, sklepy oraz usługi zaspokajające codzienne potrzeby mieszkańców. Na poziomie parteru oraz pierwszego piętra znajdować się będą restauracje, kawiarnie, piwiarnie, winiarnie, herbaciarnie oraz szeroko pojęta oferta związana ze sztuką kulinarną. Ponadto klient znajdzie tu ofertę wyposażenia wnętrz, nowoczesny design, galerie sztuki, sklepy dla hobbystów, miłośników podróży i dobrych książek.

fot. mat. prasowe

Wizualizacja 2

Koncepcja projektu zakłada na poziomie „- 1” delikatesy, sklepy oraz usługi zaspokajające codzienne potrzeby mieszkańców.


Inwestorem jest fundusz zarządzany przez Griffin Group, komercjalizacją części handlowej zajmuje się firma DTZ Polska, a biurowej Colliers International, natomiast projekt realizuje pracownia JEMS Architekci.

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: