eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media II 2012

Najczęściej cytowane media II 2012

2012-03-21 13:00

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media I 2012


Portale internetowe

W lutym na pierwszym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych portali internetowych znalazł się portal tvn24.pl. Inne media za tvn24.pl przytaczały najczęściej informacje w sprawie działalności detektywa Rutkowskiego. Drugie miejsce w zestawieniu zajęła gazeta.pl, za nią onet.pl i money.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe II 2012

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe II 2012 - tvn24.pl na miejscu pierwszym


Media ekonomiczne

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu, portalem biznesowym money.pl, telewizją - TVN CNBC a rozgłośnią radiową – Radio PiN.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe II 2012

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe II 2012 - na miejscu pierwszym Puls Biznesu


Media regionalne

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne II 2012

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne II 2012 - na miejscu pierwszym Dziennik Polski


W lutym najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływały się głównie rozgłośnie telewizyjne i radiowe, najczęściej RMF FM i Polsat News. Na drugim miejscu sklasyfikowano Radio Gdańsk. Inaczej niż w przypadku Dziennika Polskiego, na Radio Gdańsk powoływały się przeważnie dzienniki tego samego regionu: Gazeta Wyborcza Trójmiasto i Polska Dziennik Bałtycki.

fot. mat. prasowe

Najczęściej cytowane tytuły prasowe z danego województwa

Najczęściej cytowane tytuły prasowe z danego województwa - tabela


fot. mat. prasowe

Najczęściej cytowane tytuły prasowe z danego województwa c.d.

Najczęściej cytowane tytuły prasowe z danego województwa - tabela c.d.


Informacja o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 5 014 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 29 lutego 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).

poprzednia  

1 2 3

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: