eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Rezerwacje wakacji przez Internet VIII 2011

Rezerwacje wakacji przez Internet VIII 2011

2011-09-20 00:15

Przeczytaj także: Rezerwacje wakacji przez Internet V 2011


Rezydenci

Czas wakacji szkolnych to z całą pewnością wysoko podniesiona poprzeczka jakościowa dla rezydentów wakacyjnych. Rodzinni klienci oczekują dużo większej wrażliwości na ich potrzeby, wyjątkowego zaangażowania w pracę i wsparcia w niemal każdej potrzebie. Wydaje się, że w dobie trudnych dla branży czasów każde z biur podróży odrobiło tę właśnie lekcję z wyjątkową starannością i opieka pracowników terenowych jest na wysokim poziomie. Przyjrzyjmy się punktacji powracających z wakacji klientów naszych portali.

Najwyższe laury i maksymalne 5-pkt. oceny przypadły pracownikom terenowym biur: Ecco Travel i Lekier. Brawo! Miejsce drugie, z niewielką stratą i sumą 4,9 pkt. na 5 możliwych do uzyskania trafia do rezydentów Konsorcjum Biur Podróży. Trzecie miejsce sierpniowego podium w tej kategorii trafia do biura Alfa Star, którego pracownicy uzyskali 4,1 pkt. w naszej analizie.

fot. mat. prasowe

Ranking rezydentów

Ranking rezydentów


Pozycja czwarta i 3,8 pkt. trafia do biur: Exim Tours i Rainbow Tours, a zestawienie TOP 5 minionego miesiąca zamykają rezydenci Ecco Holiday, którym klienci przyznali 3,5 pkt. na 5 możliwych do uzyskania.

To co szczególnie cieszy, to ewidentnie widoczne podniesienie wszystkich not w tej kategorii w porównaniu z ubiegłym rokiem. Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych, bo klienci dostrzegają tę pracę.

Katalog, a realia

Zanim wyjedziemy na upragnione wakacje nierzadko przedzieramy się przez gąszcz opisów ofertowych na stronach internetowych lub w wydrukowanych przed sezonem katalogach. Nie zawsze jednak prezentowane przez touroperatorów opisy oddają całościowy stan rzeczywisty na miejscu wypoczynku. Nie zawsze też dany touroperator ma świadomość, że tuż po jego wyjeździe z rozmów kontraktowych, właściciel obiektu rozpoczął - swoim zdaniem mały remoncik kosmetyczny, który w oczach gości danego biura podróży jest prawdziwym placem budowy. Ratunkiem i alternatywą dla takich zdarzeń są oczywiście fora internetowe i strony z programami opiniującymi. Zawsze aktualne i bieżące opisy słowne, przyznane punkty, zdjęcia, często nawet filmiki doskonale weryfikują wszelkie zabiegi marketingowe biur podróży i właścicieli hoteli.
Zdaniem powracających z wakacji klientów najlepsze opisy katalogowe do sytuacji rzeczywistej na miejscu wypoczynku miały w sierpniu biura: Lekier, Konsorcjum Biur Podróży i Ecco Travel. Wszyscy trzej organizatorzy wywiązali się z pracy marketingowej na maksymalną 5-kę.

Drugie miejsce, z wynikiem 4,3 pkt. na 5 możliwych do uzyskania, trafiło do pracowników biura Bee Free Holidays. Miejsca na podium zamykają Alfa Star i Wezyr Holidays. Oba biura uzyskały w tej kategorii 4,2 pkt.

Czwarta pozycja sierpnia należy do 7islands i TUI z równymi 4,0 pkt. ocenami, zaś stawkę TOP 5 tego rozdziału zamyka Rainbow Tours z oceną 3,9 pkt. na 5 możliwych do uzyskania.

poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: