eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Jaki jest wizerunek atrakcyjnego pracodawcy?

Jaki jest wizerunek atrakcyjnego pracodawcy?

2011-06-02 10:03

Przeczytaj także: BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014


Recepta na sukces, czyli dlaczego chcemy pracować w TVN

Wyniki rankingu komentuje Joanna Malinowska-Parzydło, Dyrektor Personalna zwycięskiego TVN: „W TVN koncentrujemy się przede wszystkim na budowaniu silnej marki oraz długoterminowych przewag nad konkurencją rynkową. Nasz sukces, poparty wynikami rankingów, to wypadkowa wielu czynników składających się na zarządzanie marką. Charakteryzuje nas stała dbałość o jakość relacji, komunikacji wewnętrznej i kultury organizacyjnej, traktowana w kategorii twardych celów biznesowych. Polityka personalna płynie z poziomu wartości. Zarówno tych uniwersalnych, jak i tych charakterystycznych dla TVN, m.in. szacunku dla różnorodności, dobrej komunikacji, współpracy, wysokiej jakości. Niezbędnym spoiwem jest przywództwo na najwyższym szczeblu, gwarantujące, że najlepsi fachowcy, eksperci i menedżerowie, mogą pracować w warunkach dużej samodzielności, przy równoczesnym oczekiwaniu przestrzegania ustalonych standardów i zasad. Wszelkie działania rozwojowe oferowane naszym pracownikom są ‘szyte na miarę’ stanowiąc szeroką ofertę diagnozy własnego potencjału, szkoleń specjalistycznych, miękkich, coachingu, Szkoły Dobrej Komunikacji. W TVN konsekwentnie poszukujemy i rekrutujemy ludzi, których wartości są zgodne z tym, co oferuje i na czym została zbudowana nasza firma. Dzięki temu zatrudniamy ludzi, którzy lubią trudne wyzwania, ale równocześnie są w stanie ciężko pracować na swój sukces i satysfakcję. TVN jest pracodawcą oferującym unikalną możliwość tworzenia nowej wartości. Realizują się tu ludzie niezależni, ambitni i kreatywni, sypiący pomysłami jak z rękawa. Oferujemy możliwość awansów od asystentki do dyrektora. Każdy człowiek może zaplanować sobie indywidualny, długofalowy rozwój.”

Informacje o badaniu
Raport Randstad Award to pierwsze tak kompleksowe międzynarodowe badanie dotyczące wizerunku pracodawcy. Pierwsze badanie Randstad Award przeprowadzono w 2000 roku w Belgii, a dziś obecne jest w 12 krajach (Australia, Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Nowa Zelandia, Hiszpania, Holandia, Wielka Brytania, Indie, Kanada oraz po raz pierwszy w tym roku, również w Polska). Omówione wyniki nie obejmują Indii, Kanady oraz Wielkiej Brytanii, ponieważ w tych krajach wyniki nie zostały jeszcze ogłoszone.

Polskie badanie objęło 150 największych pracodawców oraz 7000 respondentów, reprezentujących wszystkie grupy wiekowe (od 18 do 65 roku życia), zarówno uczących się, jaki i pracujących, a także poszukujących pracy. Badania zostały przeprowadzone metodą ankiet internetowych w okresie od października 2010r. do kwietnia 2011r.


poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: