Megapanel: serwisy tematyczne III 2011
2011-05-27 13:41
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel III 2011
SPORT
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego SPORT, III 2011
W kategorii „Sport” bez zmian w pierwszej trójce zestawienia. Na pierwszym miejscu Grupa Onet.pl, na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska, miejsce trzecie Grupa Gazeta.pl. Pierwsze zmiany w tabeli pojawiają się na pozycji 5, na której znalazła się witryna uefa.com (awans z 8). Witryna kfd.pl spadła z pozycji 5 na 9. Witryna lifescore.com spadła na pozycję 15 z 10 i jest to największy spadek w tabeli. Na miejscu 19 pojawiła się witryna socer-live.pl. Z zestawienia wypadła witryna legionici.com. Pozostałe pozycje uległy niewielkim przesunięciom.
STYL ŻYCIA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego STYL ŻYCIA, III 2011
W kategorii „Styl życia” na podium zmiany. Na miejscu pierwszym Grupa Onet.pl (awans z miejsca drugiego). Na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska – Orange, spadek z miejsca pierwszego. Na miejscu trzecim Grupa O2.pl. Następne zmiany dopiero na miejscu 13, na które, z miejsca 15, wskoczyła witryna tipy.pl. Witryna senior.pl awansowała na miejsce 18 z 20. Z zestawienie wypadła Grupa Styl.fm. Na miejscu 20 uplasowała się nienotowana w lutym witrynaopoka.org.pl.
TURYSTYKA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego TURYSTYKA, III 2011
W kategorii „Turystyka” w marcowym zestawieniu na podium bez zmian. Pierwsze miejsce Grupa Onet.pl, miejsce drugie witryna rozklad-pkp.pl, a miejsce trzecie Grupa Wirtualna Polska. Na miejscach 4 i 5 roszada pomiędzy Grupa Nocowanie.pl i Grupą E-podroznik.pl. Miejscami zamieniły się również Grupa G+J Polska (9) i witryna booking.com (10). Na pozycję 11 z 14 awansowała witryna odległosci.pl. Grupa Gazeta.pl spadła na miejsce 11. Grupa Travelplanet.pl są spadła na miejsce 20 z 17. Grupa Wakacje.pl awansowała o cztery oczka i zajęła miejsce 15.
WYSZUKIWARKI I KATALOGI
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego WYSZUKIWARKI I KATALOGI, III 2011
W kategorii „Wyszukiwarki i katalogi” na miejscu pierwszym Grupa Google z zasięgiem 90,87 proc., na miejscu drugim Grupa Pf.pl z zasięgiem 20,29 proc., a na miejscu trzecim witryna bing.com z zasięgiem 18,20 proc. Na miejscu 10 znalazła się Grupa Yellow Pages (awans z 16), spychając Grupę Wirtualna Polska – Orange o jedno oczko w dół (11). Witryna filestube.com spadła z pozycji 11 na 14. Trzyoczkowy spadek odnotowała również Grupa Yahoo, która znalazła się na miejscu 17 z 14. Z zestawienia wypadły witryny toolbarhome.com i witryna e-sieci.pl. Na miejscach 19 i 20 pojawiły się nienotowane w lutym witryny: all-biz.info i aol.pl.
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl