Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
2011-05-09 13:12
Przeczytaj także: Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
Największą dynamikę wyników spośród wszystkich ocenianych sieci wykazała sieć Krakowski Kredens (wzrost o prawie 2,5 pkt.), która okazała się skutecznym pomysłem handlowym bazującym na tęsknotach polskich konsumentów do tradycyjnych produktów. Warto jednak, by twórcy tego konceptu umieli odróżniać realną tradycyjność od pozorowanej, gdyż klienci z pewnością nabędą z czasem tę umiejętność. Wysoką, bo prawie dwupunktową dynamikę prezentuje również Freshmarket zarządzany przez Żabkę. Akceptacja sklepów Freshmarket (jako rozszerzonej Żabki) potwierdza, że koncept convenience (sklepów wygodnych o rozszerzonej formule usług) ma ogromny potencjał rozwojowy na polskim rynku. Jednakże, od koncepcji strategicznej nowego właściciela zależy, czy ta nowoczesna sieć będzie nadal tak intensywnie się rozwijać.
fot. mat. prasowe
Sklepy MSD
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010