Samsung i sukces "klapkowców"
2004-11-14 00:05
Przeczytaj także: Komórkowy boom?
W ciągu ostatniego roku udział Samsunga w globalnej sprzedaży "komórek" wzrósł z 10,3% do 13,8%. W samym tylko trzecim kwartale 2004 koreański producent sprzedał 22,7 mln sztuk telefonów. Od początku lipca do końca września na całym świecie sprzedano 165 mln "komórek" - kolejni użytkownicy porzucają wysłużone modele z czarno-białymi wyświetlaczami i decydują się na zakup nowych, znacznie bardziej zaawansowanych telefonów. Wiele osób sięga po produkty Samsunga, który oferuje wiele modeli z aparatami cyfrowymi, a przy tym w modnej, rozkładanej obudowie.W chwili obecnej niezagrożonym liderem rynku pozostaje Nokia (31,2% światowej sprzedaży), jednak Samsung szybko zbliża się do zajmującej drugą pozycję Motoroli (14,1%). Nie mniej zacięta walka trwa tuż za podium: Siemens, LG i Sony Ericsson kontrolują – odpowiednio – 7,2%, 7,1% i 6,5% światowego rynku. In-Stat/MDR przewiduje, że w całym roku 2004 sprzedanych zostanie 653 mln telefonów komórkowych, czyli aż o 22% więcej niż przed rokiem.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Plus rozszerza program Plus Odkup
-
Najdroższe telefony komórkowe IV 2010
-
Najdroższe telefony komórkowe III 2010
-
Najdroższe telefony komórkowe II 2010
-
Najdroższe telefony komórkowe I 2010
-
Najdroższe telefony komórkowe XII 2009
-
Najdroższe i najtańsze telefony XII 2009
-
Najdroższe i najtańsze telefony XI 2009
-
Najdroższe telefony komórkowe XI 2009