Motorola prezentuje nowości
2004-10-29 00:03
Przeczytaj także: Muzyczna Motorola E398
"Szukamy nowych form dotarcia z informacją do naszych parterów, zainteresowania ich nowymi technologiami i produktami Motoroli. Zawsze przywiązujemy wagę do jakości naszych przedsięwzięć, dotyczy to zarówno naszych produktów, jak i form kontaktów z partnerami." – powiedział Grzegorz Podgórski, dyrektor ds. telefonii komórkowej Motorola.Mobilna jednostka treningowa MotoPartner tworzy sieć specjalnych namiotów składających się z części głównej o średnicy 16 metrów, otoczonej przez 5 kopuł o średnicy 8 metrów połączonych ze sobą na kształt cząsteczki atomu. Poszczególne kopuły symbolizują takie wartości jak przywództwo, rozwój, technologię, jakość oraz siłę marki. Kopuły zostały wyposażone w najnowocześniejsze instalacje prezentacyjne, zaskakujące elementy dekoracyjne oraz specjalne centrum dowodzenia.
W szkoleniach wzięło udział około 150 osób, reprezentujących operatorów GSM oraz sieci dealerskich. Uczestnicy przechodząc poprzez poszczególne kopuły tematyczne wzięli udział w 5 prezentacjach. Zapoznali się z 76-letnią historią firmy Motorola oraz strategią i najnowszymi trendami rynku łączności bezprzedowodowej.
Pokaz Motoroli obejmował najnowsze topowe produkty, takie jak "muzyczny" telefon E398, telefon trzeciej generacji E1000 do pracy w systemie UMTS, realizujący ideę mobilnego biura aparat MPx220 z systemem operacyjnym Microsoft, oraz ultra cienki telefon RAZR V3.
Spotkanie zakończono quizem o tematyce telekomunikacyjnej, w którym można było wygrać atrakcyjne nagrody m.in. zestawy Motorola Bluetooth.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Plus rozszerza program Plus Odkup
-
Motorola edge 20 i motorola edge 20 lite Business Edition z 5G
-
Smartfon moto g8 power
-
Nowa Motorola razr już w sprzedaży
-
Motorola Moto G8 Plus już dostępna w ofercie Plusa
-
Motorola moto e5 play w sprzedaży
-
Motorola one z Android One
-
Smartfon motorola moto z³ play
-
Smartfony Motorola moto e5 i moto e5 plus