Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
2011-01-01 00:13
Przeczytaj także: Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
Rynek telewizji
fot. mat. prasowe
Korzystanie z poszczególnych rodzajów telewizji (w %, n=1600)
Średnia miesięczna opłata za korzystanie z telewizji wyniosła 45 zł.
fot. mat. prasowe
Poziom zadowolenia ze swojego dostawcy telewizji (w %, n=1600)
Wyniki badania pokazują dominującą pozycję Cyfrowego Polsatu na rynku dostawców TV cyfrowej. Oferta tego dostawcy jest znana przez 42,3 % badanych. Na kolejnych miejscach uplasowali się: Cyfra + (29 % wskazań) oraz telewizja n (17 %). Pozostali dostawcy uzyskują niskie wskazania poniżej 8 %.
Informacje o badaniu
Badanie klientów indywidualnych zostało przeprowadzone metodą indywidualnych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (PAPI). Kwestionariusz wywiadu składał się z 156 pytań badawczych oraz części metryczkowej, odpowiadającej za charakterystykę respondentów. Próba badawcza liczyła N=1600 wywiadów. Badanie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie gospodarstw domowych w Polsce, wśród osób w wieku 15 lat i powyżej. Badanie zrealizowano w dniach 22-30 listopad 2010 roku na terenie całego kraju.
Do pobrania:
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2011
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2011
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2010
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2009
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2009
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2008
-
Rynek telekomunikacyjny a interesy konsumentów
-
Telefonia mobilna przoduje w Polsce