Kieszonkowe naszych dzieci 2004
2004-09-15 00:04
Przeczytaj także: 2/3 Polaków nagradza dzieci za wyniki w nauce
Spośród kilku badanych kategorii produktów, dzieci najczęściej mają wpływ na wybór marek jogurtów i serków. Następne w kolejności są płatki śniadaniowe oraz odzież i obuwie dla dzieci, przy zakupie których dzieci decydują lub współdecydują o wyborze marki u blisko trzech czwartych badanych.
fot. mat. prasowe
Generalnie młodsze dzieci mają mniejszy udział w podejmowaniu decyzji. Im starsze dziecko, tym jego udział w wyborze marek/ produktów wzrasta. Szczególnie widoczne jest to w zakresie zakupów sprzętu nowoczesnych technologii, jak telefony komórkowe, komputery i oprogramowanie czy gry komputerowe. Starsze dzieci (powyżej 15 lat) w znacznej mierze pełnią już rolę decydentów/ współdecydentów w tych zakupach.
fot. mat. prasowe
oprac. : Ipsos
Przeczytaj także
-
Letnia edukacja finansowa
-
Kieszonkowe dla dziecka: skarbonka czy konto?
-
Edukacja finansowa dzieci: kieszonkowe podstawą
-
Polacy a kieszonkowe dla dzieci
-
Na co dzieci wydają swoje kieszonkowe?
-
Czy dzieci mają pieniądze?
-
Kiedy konto dla dziecka, a kiedy kieszonkowe?
-
Rok szkolny 2023/2024: jak przygotować budżet domowy na szkolne wydatki?
-
Dzień Dziecka: jak rodzice widzą przyszłość i rozwój zawodowy najmłodszych?