eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Kieszonkowe naszych dzieci 2004

Kieszonkowe naszych dzieci 2004

2004-09-15 00:04

Przeczytaj także: 2/3 Polaków nagradza dzieci za wyniki w nauce



Spośród kilku badanych kategorii produktów, dzieci najczęściej mają wpływ na wybór marek jogurtów i serków. Następne w kolejności są płatki śniadaniowe oraz odzież i obuwie dla dzieci, przy zakupie których dzieci decydują lub współdecydują o wyborze marki u blisko trzech czwartych badanych.

Generalnie młodsze dzieci mają mniejszy udział w podejmowaniu decyzji. Im starsze dziecko, tym jego udział w wyborze marek/ produktów wzrasta. Szczególnie widoczne jest to w zakresie zakupów sprzętu nowoczesnych technologii, jak telefony komórkowe, komputery i oprogramowanie czy gry komputerowe. Starsze dzieci (powyżej 15 lat) w znacznej mierze pełnią już rolę decydentów/ współdecydentów w tych zakupach.

poprzednia  

1 2 3

oprac. : Ipsos Ipsos

Małe zwycięstwo AMD

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: