eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Gazetka Makro w Internecie

Gazetka Makro w Internecie

2004-06-11 09:13

Makro Cash And Carry Polska S.A.uruchomiło w ramach swojej strony internetowej interaktywny mechanizm prezentacji Oferty Makro - wydawanych co dwa tygodnie katalogów promocyjnych.

Przeczytaj także: Druga hala MAKRO Cash&Carry w Krakowie

Interaktywna Oferta Makro powstała jako alternatywny kanał dystrybucji katalogów Makro, uzupełniający stosowane dotychczas tradycyjne metody dotarcia do klientów.

Oprogramowanie Oferty Makro zostało opracowane przez zespół projektowy złożony ze specjalistów firmy technologicznej DMH Business Solutions i agencji interaktywnej Pro-Creation. Aby zbliżyć interaktywną Ofertę Makro do jej papierowego odpowiednika, zastosowano w niej mechanizm symulujący proces ręcznego przewracania stron.

Istotnym elementem interaktywnej gazetki jest lista zakupów pozwalająca użytkownikom na dynamiczne tworzenie i zarządzanie listą wybranych przez nich produktów z Oferty Makro. Dzięki opcji druku, zapisu na dysku lub przesłania na e-mail, lista pomaga w planowaniu zakupów w halach Makro.

Sposób korzystania z Oferty Makro jest monitorowany i analizowany przez specjalistyczny system trackingowy zaprojektowany przez DMH Business Solutions. Wykorzystanie danych z systemu pozwala pracownikom Makro na bieżące kontrolowanie funkcjonowania interaktywnej Oferty Makro oraz na optymalne planowanie rozbudowy całego rozwiązania.


oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Euro 2004 w Interia.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: