eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

2009-11-23 10:24

Przeczytaj także: Programy lojalnościowe w stagnacji

Stacje benzynowe silne lojalnością

Programy lojalnościowe to wciąż i niezmiennie domena stacji benzynowych, super- i hipermarketów oraz operatorów telefonii komórkowej. Zdecydowana większość (60%) uczestników programów lojalnościowych korzysta z nich na stacjach benzynowych właśnie.

fot. mat. prasowe

Uczestnictwo w programach lojalnościowych poszczególnych typów firm – (1/2)

Uczestnictwo w programach lojalnościowych poszczególnych typów firm – (1/2)

Z raportu wynika, że gdy przyjrzymy się potencjałowi programów w konkretnych branżach – widać, że hipermarkety i supermarkety wciąż powinny kierować nową ofertę do nowych konsumentów – w 2009 r. aż 46% Polaków zadeklarowało chęć uczestniczenia w ich programach lojalnościowych. Tu widać wyraźnie paradoks - z jednej strony spadek uczestnictwa w porównaniu z rokiem ubiegłym, z drugiej jednak wyrażona chęć udziału w programach lojalnościowych branż takich jak: operatorzy telefonii komórkowej, wspomniane hipermarkety, czy „lojalnościowo silne” stacje benzynowe.

fot. mat. prasowe

Chęć uczestniczenia w programach lojalnościowych poszczególnych typów firm

Chęć uczestniczenia w programach lojalnościowych poszczególnych typów firm

Informacje o badaniu
W ramach cyklicznego, realizowanego od 9 lat programu badań dotyczących promocji i programów lojalnościowych raport BTL Monitor 2009/2010 łączy w sobie część ilościową oraz część jakościową. Badanie CAPI (N= 802) zrealizowano miejskiej próbie ludności Polski w wieku 15 - 49 lat od 2 do 17 lipca 2009 r.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: