Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?
2009-11-23 10:24
Przeczytaj także: Programy lojalnościowe w stagnacji
Stacje benzynowe silne lojalnościąProgramy lojalnościowe to wciąż i niezmiennie domena stacji benzynowych, super- i hipermarketów oraz operatorów telefonii komórkowej. Zdecydowana większość (60%) uczestników programów lojalnościowych korzysta z nich na stacjach benzynowych właśnie.
fot. mat. prasowe
Uczestnictwo w programach lojalnościowych poszczególnych typów firm – (1/2)
fot. mat. prasowe
Chęć uczestniczenia w programach lojalnościowych poszczególnych typów firm
W ramach cyklicznego, realizowanego od 9 lat programu badań dotyczących promocji i programów lojalnościowych raport BTL Monitor 2009/2010 łączy w sobie część ilościową oraz część jakościową. Badanie CAPI (N= 802) zrealizowano miejskiej próbie ludności Polski w wieku 15 - 49 lat od 2 do 17 lipca 2009 r.
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
-
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
-
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
-
Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych
-
Programy lojalnościowe zyskują popularność
-
Lojalność klienta coraz cenniejsza
-
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jak stosować nowe przepisy?
-
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe
-
Programy lojalnościowe - trendy 2022