eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyProgramy lojalnościowe mniej atrakcyjne? › Wprowadzenie programu lojalnościowego zachętą do nabycia produktu/usługi

Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

2009-11-23 10:24

W tzw. kryzysowym roku spadła liczba uczestników programów lojalnościowych - obecnie bierze w nich udział co piąty Polak. Zdobycie i utrzymanie wierności polskich konsumentów jest coraz trudniejsze. Stacje benzynowe są nadal mocne lojalnością - pokazują wyniki raportu ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2009/2010". Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wprowadzenie programu lojalnościowego zachętą do nabycia produktu/usługi Wprowadzenie programu lojalnościowego zachętą do nabycia produktu/usługi

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: