Mikroblogi coraz popuplarniejsze
2009-10-06 09:44
Przeczytaj także: Blip w Gadu-Gadu
fot. mat. prasowe
Dopasowanie i średni czas na użytkownika na serwisach mikroblogingowych
Analiza wskaźnika affinity index w grupach internautów wyróżnionych według wieku pokazuje, iż serwisy mikroblogingowe cieszą się największą popularnością wśród osób w wieku 15-24 lat (148,87), najmniejszą zaś wśród osób powyżej 55 roku życia (48,13).
fot. mat. prasowe
Affinity index na serwisach mikroblogingowych wg wybranych sieci komórkowych
Miniposty można publikować bezpośrednio w serwisie, ale również za pomocą popularnych serwisów społecznościowych, komunikatorów internetowych, wysyłając e-mail lub sms. W tym miejscu warto zatem przedstawić z jakich sieci komórkowych korzystają polscy internauci odwiedzający mikroblogi. Jak pokazują wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009, miniaturowe e-pamiętniki cieszą się największym zainteresowaniem wśród internautów posiadających telefon komórkowy w sieci Sami Swoi, POP oraz Heyah.
Informacje o badaniu
Podstawą dla powyższej analizy są wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2008 – czerwiec 2009. Grupa objętych badaniem: wszyscy 7+. Zestawienie zostało przygotowane w oparciu o wyniki oglądalności witryn z niestandardowego drzewka agregatów "Serwisy mikroblogingowe" autoryzowanego przez Gemius SA. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej przez PBC.
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Oto najlepsze blogi e-commerce w kategorii "Dom i ogród"
-
Jak pokolenie Y zarabia na komunikatorach internetowych, YouTube i sieciach społecznościowych
-
Prowadzenie video bloga z ograniczonymi kosztami uzyskania przychodu
-
Czego nie zaliczymy do kosztów podatkowych prowadząc bloga?
-
Hakerzy uderzają w WordPress
-
Od przychodów z prowadzenia bloga zapłacimy wyższy podatek
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
-
Pisanie i zarabianie na blogu - jak ustalić koszty podatkowe?
-
Polscy blogerzy. Z kim warto współpracować?