eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Linki sponsorowane w pasku wyszukiwania?

Linki sponsorowane w pasku wyszukiwania?

2009-06-14 02:14

Przeczytaj także: Google: polski poradnik o AdWords


Pozytywnie czy negatywnie?

Zdaniem portalu Adseo.pl z pewnością jednym podstawowych atutów tego narzędzia jest to, że reklamy pojawiać się będą już po wpisaniu pierwszych trzech liter wyrażenia. Reklama zamieszczona na pierwszym miejscu wyników będzie łatwo dostępna i dobrze widoczna dla Internauty. Związana z wyszukiwaną frazą, bez dodatkowych funkcji, idealnie wpasowywać się będzie w target, a tym samym zainteresowania użytkownika. Innymi słowy target w przypadku tego narzędzia będzie idealnie dopasowany do oferowanego produktu.

Powstają jednak dwa podstawowe pytania. Jakie koszty reklamodawca będzie musiał poświęcić aby jego reklama pojawiła się w tym miejscu oraz jaka będzie skuteczność tego narzędzia? Dobrze wiemy, że w reklamie nie liczą się już przypadkowe kliknięcia. Podstawową sprawę odgrywa target oraz świadomość kliknięcia użytkownika. Eksperci zauważają, że w tym wypadku mając reklamę na „celowniku” kursora prawdopodobnie spora ilość kliknięć będzie zupełnie przypadkowa co w odniesieniu do skuteczności reklamy nie będzie pozytywnie o na nią wpływać.

Wprawdzie narzędzie jest dopiero w fazie testów wielu reklamodawców czeka na moment kiedy pojawi się na polskim rynku. Analizy testów prowadzone w Stanach wskazują na pozytywny finał. Pozostaje jednak pytanie czy linki sponsorowane nadal pozostaną jedną z tańszych form reklamy na rynku oraz jak będzie wyglądała licytacja powierzchni reklamowej w wynikach - podsumowują eksperci z Adseo.pl.


poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: