Geomarketing w TPSA
2004-01-09 00:03
Przeczytaj także: CL dogadał się z HP
GEOMARKETING.CL oparty o technologię GIS pozwala na prezentowanie stanu i możliwości sieci telekomunikacyjnej w zakresie świadczenia usług w połączeniu z informacjami statystycznymi i demograficznymi. System pozwala na przestrzenne porównywanie popytu i podaży na usługi telekomunikacyjne, pozwoli na wspomaganie procesu podejmowania decyzji w sferze sprzedażowej i inwestycji.System jednocześnie pełni rolę platformy komunikacji i wymiany wiedzy o zasobach sieci oraz stanie rynku pomiędzy Pionem Sieci i Pionami Klienckimi, co zagwarantować ma szybką i sprawną współpracę w procesie dostarczania usług dla klienta. Wdrożenie systemu zoptymalizować ma działania handlowe oraz zwiększyć precyzję procesów i akcji marketingowych.
Aplikacja będzie czerpała informację z różnych systemów informatycznych Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz zewnętrznych źródeł danych (demografia, plany zagospodarowania przestrzennego oraz katastratu).
Całość danych będzie zintegrowana z mapami cyfrowymi, pozwalającymi na dowolne prezentowanie informacji. Prace związane z realizacją wdrożenia będą prowadzone etapami w latach 2004-2005.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl