eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Geomarketing w TPSA

Geomarketing w TPSA

2004-01-09 00:03

ComputerLand podpisał z Telekomunikacją Polską umowę na wdrożenie w głównych aglomeracjach Polski systemu GEOMARKETING.CL . Wartość podpisanej umowy wynosi 66 mln zł netto.

Przeczytaj także: CL dogadał się z HP

GEOMARKETING.CL oparty o technologię GIS pozwala na prezentowanie stanu i możliwości sieci telekomunikacyjnej w zakresie świadczenia usług w połączeniu z informacjami statystycznymi i demograficznymi. System pozwala na przestrzenne porównywanie popytu i podaży na usługi telekomunikacyjne, pozwoli na wspomaganie procesu podejmowania decyzji w sferze sprzedażowej i inwestycji.

System jednocześnie pełni rolę platformy komunikacji i wymiany wiedzy o zasobach sieci oraz stanie rynku pomiędzy Pionem Sieci i Pionami Klienckimi, co zagwarantować ma szybką i sprawną współpracę w procesie dostarczania usług dla klienta. Wdrożenie systemu zoptymalizować ma działania handlowe oraz zwiększyć precyzję procesów i akcji marketingowych.

Aplikacja będzie czerpała informację z różnych systemów informatycznych Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz zewnętrznych źródeł danych (demografia, plany zagospodarowania przestrzennego oraz katastratu).

Całość danych będzie zintegrowana z mapami cyfrowymi, pozwalającymi na dowolne prezentowanie informacji. Prace związane z realizacją wdrożenia będą prowadzone etapami w latach 2004-2005.


Przeczytaj także: CL optymalizuje usługi IT CL optymalizuje usługi IT

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: geomarketing.cl, cl, computerland, tp
Minitelefon NEC

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: