Marki godne zaufania 2007
2007-04-24 13:19
Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2014
Szwajcarzy – wśród badanych Szwajcarów, podobnie jak w całej Europie, większość stanowią osoby określające się jako uczciwe, skupione na rodzinie.
Węgrzy - bardzo niechętnie wypróbowują nowe marki (najrzadziej spośród wszystkich badanych Europejczyków). Nie oddziałuje na nich siła polecenia marki: stosunkowo rzadko polecają marki innym osobom, jak również rzadko są proszeni o wydanie opinii na temat danej marki.
Brytyjczycy – są bardzo wymagający wobec marek. Najbardziej ze wszystkich badanych zwracają uwagę na jakość marki oraz ufają markom, których producent rozumie potrzeby konsumenta. Często zwracają uwagę na stosunek wartości do ceny, jak i na to, czy marka odpowiednio traktuje problem ochrony środowiska. Często wymieniają się opiniami na temat marek.
fot. mat. prasowe
Czynniki zaufania do marki - Europa.
Czynniki zaufania do marki - Europa.
fot. mat. prasowe
Czynniki zaufania do marki - Polska.
Czynniki zaufania do marki - Polska.

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?