eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Marki godne zaufania 2007

Marki godne zaufania 2007

2007-04-24 13:19

Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2014


Szwajcarzy – wśród badanych Szwajcarów, podobnie jak w całej Europie, większość stanowią osoby określające się jako uczciwe, skupione na rodzinie.

Węgrzy - bardzo niechętnie wypróbowują nowe marki (najrzadziej spośród wszystkich badanych Europejczyków). Nie oddziałuje na nich siła polecenia marki: stosunkowo rzadko polecają marki innym osobom, jak również rzadko są proszeni o wydanie opinii na temat danej marki.

Brytyjczycy – są bardzo wymagający wobec marek. Najbardziej ze wszystkich badanych zwracają uwagę na jakość marki oraz ufają markom, których producent rozumie potrzeby konsumenta. Często zwracają uwagę na stosunek wartości do ceny, jak i na to, czy marka odpowiednio traktuje problem ochrony środowiska. Często wymieniają się opiniami na temat marek.

fot. mat. prasowe

Czynniki zaufania do marki - Europa.

Czynniki zaufania do marki - Europa.

fot. mat. prasowe

Czynniki zaufania do marki - Polska.

Czynniki zaufania do marki - Polska.



poprzednia  

1 ... 3 4

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: