Bank przyjazny dla przedsiębiorców 2006
2007-01-22 00:25
Przeczytaj także: Bank przyjazny dla przedsiębiorców
Ten wykres wskazuje na fakt, iż banki poprzez usprawnienia (lokalowe, techniczne) dążą do wzrostu swojej konkurencyjności na rynku.
fot. mat. prasowe
Szybkość obsługi.
Ocena z tego zakresu w porównaniu z wcześniejszymi edycjami Konkursu znacznie się poprawiła. Uzyskane wyniki są najwyższe w ciągu 3 lat. Warto zwrócić uwagę na ciągle utrzymującą się przewagę banków spółdzielczych w zakresie szybkości obsługi.
fot. mat. prasowe
Konkurencyjność oprocentowania kredytów dla MSP na rynku lokalnym.
fot. mat. prasowe
Konkurencyjność prowizji i opłat bankowych na rynku lokalnym.
fot. mat. prasowe
Prostota wniosków pożyczkowych i kredytowych dla MSP.
Jak ilustruje wykres, na przełomie 3 lat w żadnej kategorii konkursowej nie uzyskano oceny 5,00 (w skali od 1 do 6).Taki wynik może sugerować, iż pomimo wielu starań banków by formularze wniosków kredytowych były jasne i przejrzyste, w opinii przedsiębiorców biorących udział w VIII edycji Konkursu wciąż ten cel nie został osiągnięty w zadowalającym stopniu.
fot. mat. prasowe
Zakres pomocy przy opracowywaniu wniosku kredytowego i korzystania z nowych.
W VIII edycji Konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców istotnej poprawie uległy także oceny zakresu pomocy przy opracowywaniu wniosku kredytowego a także korzystania z nowych produktów bankowych. Powyższe dane wskazują na to, iż pomimo dość skomplikowanych formalności towarzyszących wypełnianiu wniosków kredytowych, przedsiębiorcy dostrzegają i doceniają pomoc, jaką służą im pracownicy banków przy wyborze optymalnej oferty oraz przy wypełnianiu wniosków kredytowych.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Co musi zrobić bankowość detaliczna, żeby skutecznie konkurować?
-
Bankowość elektroniczna korzysta na pandemii. Jak utrzymać efekty?
-
Najlepsze banki 2020 wg klientów
-
Banki w Polsce bez gotówki: czy jesteśmy na to gotowi?
-
Jak banki mogą skorzystać na open API?
-
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
-
Coraz mniej banków, coraz wyższe opłaty
-
Ile banki zarabiają na swoich klientach?
-
Co będą mogły aplikacje bankowe?