eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › Safetica 9.6 z nowymi funkcjonalnościami

Safetica 9.6 z nowymi funkcjonalnościami

2020-06-04 11:37

Safetica 9.6 z nowymi funkcjonalnościami

Praca zdalna © tonjung - Fotolia.com

W Safetica 9.6 pojawiły się nowe funkcjonalności, które mają na celu lepszą ochronę pracy zdalnej. To między innymi: raportowanie efektywności pracy, rozwinięcie modułu Safetica Mobile czy lepsza ochrona transferu danych podczas połączenia z pulpitem zdalnym.

Praca zdalna w zgodzie z przepisami


Zmiana trybu pracy na formę zdalną nie zwalnia przedsiębiorstw z odpowiedzialności przestrzegania przepisów takich jak RODO czy PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).
Dlatego Safetica 9.6, wprowadziła kilka kluczowych zmian:
  • udoskonalone DLP w przypadku połączenia zdalnego – służbowe pliki pozostają zabezpieczone nawet wtedy, gdy użytkownicy łączą się z urządzeniami służbowymi przez pulpit zdalny,
  • klasyfikacja danych w oparciu o użytkownika – Twoi pracownicy najlepiej wiedzą z jakimi danymi pracują. Dlatego też nowa Safetica 9.6 pozwala nadawać uprawnienia wskazanym pracownikom na samodzielne klasyfikowanie dokumentów pod względem ich ważności,
  • możliwość mieszania kategorii danych z politykami DLP – umożliwia jeszcze większą precyzję w wykrywaniu i ochronie danych wrażliwych, np. tworzenie specjalnych zasad dotyczących dokumentów niejawnych.

Zarządzanie na odległość


W Safetica 9.6 wprowadzony został nowy raport aktywności, który pozwala uzyskać szybki i kompleksowy przegląd sytuacji w firmie oraz umożliwia wygenerowanie raportu aktywności użytkowników we wskazanym przedziale czasu.

fot. tonjung - Fotolia.com

Praca zdalna

W obecnej sytuacji wiele firm wciąż pozostaje w systemie pracy zdalnej. Dlatego Safetica w swoich rozwiązaniach wprowadza wiele nowych funkcjonalności: raportowanie efektywności pracy, rozwinięcie modułu Safetica Mobile czy lepsza ochrona transferu danych podczas połączenia z pulpitem zdalnym.


Zabezpieczenie urządzeń firmowych w domu


Teraz możliwe jest zapewnienie bezpieczeństwa firmowych danych podczas pracy zdalnej, dzięki korzystaniu z systemu Kontroli urządzeń od najnowszej wersji Safetica 9.6 dostępnego także w systemie MacOS.

Dzięki pełnej integracji z platformą mobilną Android Enterprise nowa Safetica Mobile pozwalająca na zarządzanie urządzeniami mobilnymi (EMM) oferuje między innymi:
  • Work profile – funkcję pozwalającą na wdrożenie kontenera służbowego, który może zawierać wszystkie aplikacje potrzebne użytkownikowi do pracy,
  • cichą instalację aplikacji,
  • blokadę dającą możliwość instalowania i odinstalowywania aplikacji (w tym aplikacji pochodzących z „nieznanych źródeł”),
  • zarządzanie aplikacjami – użytkownicy nie mogą modyfikować aplikacji w Ustawieniach,
  • blokadę kopiowania i wklejania danych pomiędzy kontenerem służbowym, a prywatnym,
  • blokadę ujednoliconego hasła – ze względów bezpieczeństwa użytkownicy nie mogą mieć tego samego kodu dla profilu głównego i zarządzanego /tylko dla Android 9 i wyższej/,
  • blokada konfiguracji VPN,
  • blokada modyfikacji konta – użytkownicy nie mogą dodawać ani usuwać kont, chyba że potwierdzą działanie wykorzystując Authenticator, a także:
  • wyłączenie opcji drukowania,
  • wyłączanie/włączania ustawień lokalizacji.

oprac. : eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: Safetica 9.6, Safetica Mobile, praca zdalna

Oceń

1 0

Podziel się

Poleć na Wykopie

Poleć artykuł znajomemu Wydrukuj

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: