Mieszkań szukamy w prasie
2006-07-27 11:58
Przeczytaj także: Mieszkania.net - portal nieruchomości
Najpopularniejszym źródłem informacji o domach lub mieszkaniach przeznaczonych na sprzedaż są ogłoszenia prasowe (48 proc.), rodzina i znajomi (40,3 proc.) oraz oferty internetowe (prawie 39 proc.).Nieco ponad jedna piąta (22,6 proc.) osób zamierza zamieścić ogłoszenie w prasie, a blisko co piąty (19,4 proc.) respondent skorzysta z pomocy agencji nieruchomości. Niewielu inwestorów indywidualnych zamierza rozklejać ulotki (5,2 proc.) lub skorzystać z oferty TBS-u (1,2 proc.).
Największą popularnością wśród osób planujących inwestycję mieszkaniową do końca 2008 roku cieszą się radio RMF FM (42 proc.) i Radio Zet (34,5 proc.). Prawie co piąta (18,8 proc.) osoba słucha Programu 1 PR. Radia w ogóle nie włącza co dwunasty (8,3 proc.) ankietowany.
Jeżeli chodzi o oglądalność kanałów telewizyjnych, ankietowani przez ASM najczęściej wskazują TVP1 (53,3 proc.). Wśród blisko połowy (po 47,8 proc.) ankietowanych niemałą popularnością cieszą się również: TVP2 i TVN. Telewizji w ogóle nie ogląda co piętnasty (5,8 proc.) inwestor indywidualny.
W badaniu ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku wzięło udział 516 Polaków planujących do końca 2008 roku inwestycję mieszkaniową.
oprac. : Ł. Macheta / Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Droga do własnego mieszkania w 25 krajach europejskich dłuższa niż w Polsce
-
Ceny ofertowe nowych mieszkań w III 2024
-
Nowe mieszkania to ponad połowa rynku mieszkaniowego w Polsce
-
Oferta mieszkań na sprzedaż odbudowuje się
-
Budownictwo mieszkaniowe I-II 2024: o 79% więcej rozpoczętych budów
-
Rynek mieszkaniowy - fakty i mity
-
Ceny ofertowe nowych mieszkań w II 2024
-
Budownictwo mieszkaniowe I 2024: o 22,7% mniej oddanych mieszkań
-
Ceny ofertowe nowych mieszkań w I 2024