Brytyjskie firmy nie lubią e-maili
2006-07-02 17:21
Przeczytaj także: Sprawdzanie poczty: WP i Outlook na czele
Jak podaje obublikowany raport, odsetek przedsiębiorstw które decydują się zastąpić elektroniczną formę przekazu wynosi już ponad 41 procent. Przedstawiciele ankietowanych firm przyznali, że za powrotem do tradycyjnej formy komunikacji przemawiała łatwość i szybkość z jaką można podejmować decyzję i przekazywać informację, a także oszczędność kosztów.Badania wykazały również, że poczta elektroniczna jest preferowana w instytucjach, które dotychczas produkowały duże ilości papierowych dokumentów, których nie można zastąpić zwykłą rozmową telefoniczną.
Firma Vonage przyznała, że powrót do starszej formy komunikacji wcale nie oznacza zahamowania rozwoju technologicznego, ponieważ coraz więcej firm decyduje się na zastąpienie tradycyjnych połączeń internetowymi.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
E-mail ma już 50 lat
-
Służbowa poczta elektroniczna - jak dbać o jej bezpieczeństwo?
-
Kiedy wysłano pierwszy SMS? TOP 5 narzędzi, które zmieniły komunikację Polaków
-
E-mail marketing w Polsce 2015
-
E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
-
E-mail marketing w Polsce 2014
-
Obsługa klienta: co zrobić, gdy przegapiłeś e-mail?
-
Certyfikat ID to bezpieczeństwo poczty elektronicznej